מסכן אוסקר דה לה הויה, מי ישלם 54.95 דולר כדי לראות אותו בווגאס ביום שבת?

ב-HBO מעריכים כי לאור המצב הכלכלי, 1.5 מיליון אמריקנים בלבד ירכשו צפייה בקרב של דה לה הויה מול מאני פאקייאו ; הקרב הקודם של דה לה הויה נצפה ע"י 2.4 מיליון אנשים והכניס לרשת 134.4 מיליון דולר

כשהחלו לתכנן ברשת HBO את קרב האגרוף בין אוסקר דה לה הויה למאני פאקייאו, שייערך בלאס וגאס בשבת הקרובה, בנו ברשת על הכנסות של קרוב ל-130 מיליון דולר משידור הקרב בפיי-פר-ויו.

אלא שכעת מעריכים ב-HBO כי לאור המצב הכלכלי הנוכחי רבים מהצופים ייוותרו על צפייה בקרב שעלותו עומדת על 54.95 דולר לצופה בפיי-פר-ויו. בקרב הקודם של דה לה הויה, מול פלויד מייוודר במאי 2007, צפו 2.4 מיליון צופי טלוויזיה שהכניסו לרשת 134.4 מיליון דולר והפכו את הקרב למכניס ביותר בכל הזמנים. הפעם, הצפי האופטימי ביותר מדבר על 1.5 מיליון רוכשים של השידור. על פי הסכמה בין שני המתאגרפים, דה לה הויה יקבל בכל מקרה 62% מההכנסות שייכנסו מהפיי-פר-ויו, בעוד פאקייאו יקבל 38%.

עד כמה מודאגים בארה"ב מהיקף המכירות של הקרב? שלוש מהספונסריות שלו, קוקה קולה ביניהן, מחלקות קופונים של 10-20 דולר. שימוש בקופונים של כל הספונסריות יכול להפחית את מחיר הצפייה בקרב עד לסכום של 4.95 דולר.

לפחות מבחינת מכירת הכרטיסים, ההכנסות של הקרב צפויות להישאר ברמה דומה. באולם שמארח את הקרב במלון MGM נמכרו בפחות משעתיים 16 אלף כרטיסים לקרב, רובם במחיר אחיד של 1,500 דולר לכרטיס.