"מעריב" יפצה את אלון בן-דוד בגין פרסום פוגע במדור הרכילות ב-nrg

כך עולה מהסכם פשרה שהגיע לידי "גלובס" ; העיתון יפצה את בן-דוד ב-10,000 שקל בגין צילום פפארצי בו הוא נראה ליד דוכן מזון שבו מופיעה המילה "נקניק", ממנה צוייר חץ לעבר מבושיו בליווי בכיתוב מביך

העיתון "מעריב " יפצה ב-10,000 שקל את הפרשן הצבאי של ערוץ 10, אלון בן-דוד, בגין צילום פפראצי וכיתוב מביך שפירסם במדור הרכילות באתר nrg. כך עולה מהסכם פשרה שקיבל תוקף של פסק דין והגיע לידי "גלובס".

בצילום הפפראצי נראו בן-דוד ובת-זוגו חולפים ליד דוכן מזון מהיר, שבו מופיעה המילה "נקניק". העורכים ב-nrg ציירו חץ מהמילה "נקניק" לעבר מבושיו, תוך שהם מוסיפים כיתוב על הריח הרע שעולה כביכול מהתמונה. באמצעות עוה"ד ישראל שלו ובן מולא הגיש בן-דוד תביעת דיבה.

"מעריב" טען, באמצעות עו"ד עמית דולב, כי בן-דוד פוקד אירועים של סלבריטאים אליהם הוא מוזמן, כשהוא יודע שהם מסוקרים על-ידי כתבי רכילות וצלמי פפראצי, ובכך הוא מוותר במשתמע על פרטיותו.

השופטת אביגיל כהן המליצה לצדדים להתפשר, והם החליטו - מבלי להודות בטענות הצד האחר - כי "מעריב" ישלם לבן-דוד 10,000 שקל, וכן יתרום 2,000 שקל נוספים לגוף ציבורי שיסוכם. בנוסף תפורסם התנצלות במדור הרכילות באתר nrg, אליה תהיה הפניה מדף הבית. (ת.א. 33694/07).