כאשר סלבריטאים רוצים קשר ישיר עם המעריצים הם כותבים במייספייס או בפייסבוק

באמצעות תקשורת ישירה עם מעריצים באינטרנט, סלבריטאים רבים משנים את הכללים המסורתיים לטיפול באירועים אישיים שלהם, כולל טיפול בשערוריות שטופלו עד כה ע"י יחצ"נים מקצועיים

בעולם המהיר של חדשות הסלבריטאים, הכוכבים משתמשים יותר ויותר באתרי הווב ובבלוגים שלהם כדי ליחצן את עצמם באופן ישיר.

על-ידי תקשורת ישירה עם מעריצים באינטרנט, סלבריטאים רבים משנים את הכללים המסורתיים לטיפול באירועים אישיים שלהם, כולל טיפול בשערוריות, שטופלו על-ידי שכירת יחצ"ן מקצועי שיעשה את עבודת שיפוץ הדימוי.

כשלינדזי לוהן ספגה החודש מטח של קמח בכניסתה למועדון לילה פריזאי מפני שלבשה מעיל פרווה - ידידתה, הדי.ג'יי סמנתה רונסון, הגיבה בבלוג אישי שזכה לחשיפה גדולה.

אתרי הרשתות החברתיות מייספייס ופייסבוק, הם האתרים הפופולריים בקרב סלבריטאים, שם הם מתחזקים פרופיל אישי כמו עשרות מיליוני משתמשים רגילים. אך שלא כמותם מה שהכוכבים כותבים מוצא מיד את דרכו לעמודי חדשות, וכמה כוכבים מרוצים מכך.

האתרים מדווחים שהשימוש על-ידי כוכבים הואץ בחודשים האחרונים. "סלבריטאי יכול לכתוב תגובות או חוויות לפני שהוא הולך לישון", אומרת מנהלת יחידת קשרי טאלנטים ותוכן במייספייס, "הם יודעים שלתגובה תהיה תפוצה מיידית".

לפי מייספייס, מספר אנשי תעשיית הבידור שרשומים אצלה עלה מ-300 בינואר לכ-600 כעת.