צעד נוסף ביישום מדיניות מכירת הנכסים: בזק תמכור נכסים ב-120 מיליון שקל

בשלב זה האתר "נדל"ן חברת בזק" מציג תשעה נכסים למכירה ; כניסתה המתוכננת של בזק לעולם הטכנולוגי החדש, המכונה NGN, יגרום לבזק לממש את עשרות נכסים נוספים ברחבי הארץ

חברת בזק עושה צעד נוסף ביישום מדיניות מכירת הנכסים שבבעלותה ומעלה אתר אינטרנט מיוחד שמציג את כל הנכסים שהיא מעמידה למכירה. בשלב זה האתר "נדל"ן חברת בזק" מציג תשעה נכסים למכירה. גורמים בענף הנדל"ן העריכו שמדובר בנכסים בהיקף של 120 מיליון שקל.

כזכור, השנה יצאה בזק באסטרטגיה לפיה נכסים שעומדים ללא שימוש או שניתן לפנותם בעלות נמוכה יחסית, יימכרו מתוך כוונה להביא להתייעלות תפעולית של החברה. אתר האינטרנט שהחברה מעלה בימים אלה מחולק לקטגוריית נכסים למכירה ולקטגוריית נכסים להשכרה. בין היתר מאפשר האתר להוריד מצגות, חוזים וטפסים.

בין הנכסים, משרדים בשטח של 860 מ"ר וחנות בשטח 107 מ"ר במגדל שבע הממוקם מול הקניון הגדול בבאר שבע. באשקלון מעמידה החברה למכירה נכס ששטחו 2,430 מ"ר ברחוב הפלמ"ח, ששימש כמשרדים וכחנות בזק סטור.

בעפולה מעמידה החברה מבנה משרדים בשטח 1,142 ברחוב הרב נחום לוין ובפתח תקווה נכס בשטח של כ-3,000 מ"ר ברחוב שמשון, ששימש מבנה ריכוז עובדים וחנות בזק סטור.

בטבריה מעמידה החברה למכירה נכס המשתרע על קרקע בשטח 5,300 ברחוב החשמונאים, עם 30 חניות. הבניין שימש בעבר כמתחם בזק בעיר. בנהריה מציעה החברה נכס שיושב בשטח של 6 דונם, על פני 1,900 מ"ר בנוי ברחוב בלפור. הנכס שימש כמבנה ריכוז עובדים וכחנות בזק סטור. ברחובות מעוניינת החברה למכור מתחם ברחוב משה יתום שבאזור התעשייה בשטח בנוי כולל של 3,970 מ"ר.

נוסף להצעות החדשות, מציגה בזק באתר גם הצעות שהיא פרסמה לפני מספר חודשים כמו המתחם בצומת רעננה על פני 7 דונם, ששימש כמבנה ריכוז עובדים, כחנות בזק סטור וכמרכזת וכן המתחם שבבעלותה באבו כביר. כפי שפורסם "בגלובס" בחודש יולי, בזק דורשת עבור המתחם 50 מיליון שקל.

כניסתה המתוכננת של בזק לעולם הטכנולוגי החדש, המכונה NGN, יגרום לבזק לממש את עשרות נכסים נוספים ברחבי הארץ.

הטכנולוגיה החדשה תאפשר להגיע עם סיב אופטי כמעט עד לבית הלקוח. המעבר ל-NGN מצריך מעבר ממרכזות גדולות לארונות סעף אקטיביים בפינות הרחוב, כך שהמרכזות למעשה מתייתרות ומבנים רבים ששימשו כמרכזות יתפנו. *