רוני בר-און: "שרגא ברוש הוא בובה של נתניהו ומומחה ביצירת פאניקה"

ברוש: "יושב שר אוצר ולא עושה כלום. כשיש פשלה בתחום הביטחון - חוקרים. והמובטלים - הם לא פשלה? צריך שמחר בבוקר כל עסק יוכל לקחת הלוואה בבנק שלו; תנו חופשה ללא תשלום לעובדים - שהביטוח הלאומי ישלם את שכרם והמעסיקים ישלמו תנאים סוציאליים - וכך לא יהיה צורך לפטר"

לשכת שר האוצר הוציאה תגובה חריפה ביותר למתקפתו של שרגא ברוש על רוני בר-און. "שרגא ברוש הוא בובה של נתניהו, ומומחה ביצירת פאניקה, שכל מטרתה לתמוך בקמפיין הבחירות של נתניהו, גם על חשבון התעשיינים וכלכלת ישראל", נמסר מלשכתו של שר האוצר.

"אנחנו באוצר נמשיך להפעיל צעדים חיוניים להאצת המשק, בהם התוכניות שהוצגו עד כה ותוכניות נוספות שיוצגו בהמשך, מבלי להיכנע ללחצים לא עניינים, ומתוך ראייה של כלל האינטרסים וטובת הציבור והמשק כולו".

במשרד אף מציינים כי ברוש נטל חלק בדיונים הפנימיים שקוימו, תוכניות האוצר הוצגו לו על-ידי כל הדרגים המקצועיים וזכו לברכתו.

"כעת", נמסר, "מטעמים זרים הוא בוחר להתלהם ולתקוף".

היום בכנס כתבים בירושלים לא חסך ברוש את שבט לשונו משר האוצר בר-און. "לא נשארה מדינה שהגישה תוכנית כלכלית רצינית חוץ ממדינת ישראל" . אמר.

כזכור, ברוש התבטא בלעדית ל"גלובס" ביום חמישי האחרון ואמר כי נחוצה ועדת חקירה על התנהלות האוצר במשבר. "יושב שר אוצר ולא עושה כלום. כשיש פשלה בתחום הביטחון-חוקרים. והמובטלים האלה- הם לא פשלה? צריך שמחר בבוקר כל עסק בבנק שלו יוכל לקחת הלוואה, תנו חופשה ללא תשלום לעובדים - שהביטוח הלאומי ישלם את שכרם והמעסיקים ישלמו תנאים סוציאליים, וכך לא יהיה צורך לפטר".

כשנשאל איך הוא מצפה לאמון מצד שר האוצר לאחר שעקף אותו ונפגש עם ראש הממשלה אמר כי במוצאי אותה שבת היתה כוונה להתקשר לבר-און ולעדכן אותו בדברים. במפגש דובר על רשת ביטחון דיפרנציאלית ליוצאים לפנסה ולקרן השקעות של מיליארד שקל להלוואות מיידיות בגובה של חודשיים מחזור, ולהקמת צוותי עבודה משותפים.