הלמ"ס - המותג המושקע ביותר השבוע: השקיע 492 אלף דולר בפרסום מפקד האוכלוסין

במקום השני בפרסום OFFLINE - משרד התיירות עם קמפיין לעידוד תיירות מקומית ; כלל פיננסים ובנק מזרחי-טפחות מובילים השבוע את הפרסום באינטרנט

פרסום OFFLINE

החברות המסחריות מותירות את במת האופליין ללמ"ס ולמשרד התיירות.

1. הלמ"ס - 492,733 דולר

הלמ"ס כובשת את ראש הטבלה עם פרסום למפקד האוכלוסין באמצעות לפ"ם.

2. משרד התיירות - 411,302 דולר

משרד התיירות במקום השני עם עידוד תיירות מקומית באמצעות לפ"ם.

3. דואר ישראל - 390,860 דולר

הדואר חוזר לאוויר עם פרסום לביטוח רכב באמצעות גליקמן-נטלר-סמסונוב.

4. ישראכרט - 388,836 דולר

ישראכרט מפרסמת הנחות גדולות למופעי חנוכה באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי.

5. yes כ-336,257 דולר

yes סוגרת את החמישייה עם פרסום ל-4 ערוצי סדרות חדשים באמצעות מקאן-אריקסון.

פרסום ONLINE

כלכלה ברשת: כלל פיננסים ובנק מזרחי-טפחות מובילים השבוע את טבלת האונליין.

1. כלל פיננסים פורקס - 84,755 דולר

כלל פיננסים מובילה עם פרסום תחת הסלוגן: "היכן מסתתר הכסף", באמצעות D-SAY.

2. בנק מזרחי-טפחות - 76,600 דולר

מזרחי-טפחות מפרסם את שירות "LIVE" - הסניף שהולך איתך, באמצעות I&M.

3. אל-על - 57,992 דולר

אל-על מציעה ללקוחותיה מלון או רכב מושכר, באמצעות מקאן דיגיטל.

4. תלמה שוגי - 38,834 דולר

תלמה-שוגי יוצאת בחידון לילדים, באמצעות משרד גריי אינטראקטיב.

5. כלל גמל - 37,730 דולר

כלל גמל סוגרת את הטבלה עם "אשכולות רב-מסלולית", באמצעות D-SAY.

* הנתונים מתייחסים לשבוע שבין התאריכים 10/12/08-4/12/08, כולל עיתונות יומית וערוצי טלוויזיה.

** הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.