דב קוטלר, לשעבר מנכ"ל ויזה כאל, מנכ"ל בנק איגוד ומנכ"ל פריזמה, מונה למנכ"ל ישראכרט

כפי שדווח אתמול ב"גלובס" המו"מ עם דוד קמיניץ לא הצליח ומהחברה פנו שנית לקוטלר ; קוטלר יחליף את חיים קרופסקי ; בבנק הפועלים חיפשו מנכ"ל לישראכרט מאז קיץ 2007, עת הוחלט כי חיים קרופסקי יסיים את תפקידו לאחר 13 שנים

כפי שפורסם ב"גלובס", דב קוטלר מונה למנכ"ל ישראכרט. קוטלר יחליף את חיים קרופסקי ב-1 לפברואר. כזכור המו"מ בין בנק הפועלים לבין דוד קמיניץ לא עלה יפה ולפיכך הציע יו"ר בנק הפועלים, דני דנקנר, לקוטלר שוב בשבוע שעבר את התפקיד.

יו"ר דירקטוריון בנק הפועלים , דני דנקנר, ששימש עד לא מכבר כיו"ר דירקטוריון ישראכרט, אמר: "חיים קרופסקי מסיים את תפקידו כמנכ"ל ישראכרט בתום יותר מ-14 שנים, שבמהלכן הרחיב את תחומי הפעילות של ישראכרט והכשיר את התשלובת להתמודד בהצלחה עם התמורות בשוק כרטיסי האשראי"

אירית איזקסון, יו"ר דירקטוריון "ישראכרט" אמרה: "תודה מיוחדת אני מבקשת להביע לחיים קרופסקי, המסיים את תפקידו כמנכ"ל ישראכרט בתום יותר מ-14 שנים".

דב קוטלר שימש בעבר כמנכ"ל ויזה כאל, מנכ"ל בנק איגוד ומנכ"ל פריזמה.

בבנק הפועלים חיפשו מנכ"ל לישראכרט מאז קיץ 2007, עת הוחלט כי חיים קרופסקי יסיים את תפקידו לאחר 13 שנים. קרופסקי ימונה לתפקיד סגן יו"ר ישראכרט ויפתח את הפעילות הבינלאומית של החברה. ישראכרט היא חברת כרטיסי האשראי הגדולה בישראל אך סובלת מנחיתות בתחום כרטיסי האשראי החוץ-בנקאי.