גם טבעות אליפות מוכרים בימים של מיתון

בסביבות 1,200 טבעות אליפות נמכרות מדי שנה בארה"ב, חלקן של שחקנים שרק זכו בהן וצריכים באופן דחוף את הכסף. שחקן של הג'איינטס מכר לא מכבר את טבעת האליפות מ-2008 עבור 40 אלף דולר

מה לא עושים כדי לשרוד כלכלית בימי מיתון? טים רובינס, שמנהל אתר מכירות של טבעות האליפות של הספורטאים בארה"ב, מספר בראיון לאתר cnbc שגם להיפטר מהטבעות הסנטימנטליות הן דבר שבא בחשבון. במסגרת העסק החדש, נמכרות מדי שנה כ-1,200 טבעות אליפות, חלקן של שחקנים פעילים שלא מזמן זכו בהן.

"אחד משחקני הג'איינטס (שזכתה בסופרבול האחרון ב-NFL) מכר לנו לא מזמן את טבעת האליפות שלו ב-40 אלף דולר. יש לנו גם טבעת של בוסטון רד סוקס (קבוצת ה-MLB) מהוורלד סירייס של 2007. אני לא יכול להגיד מי השחקנים שמוכרים לנו טבעות, אבל אני יכול לציין שמדובר לפעמים בספורטאים בכירים, חלקם זוכי MVP".

רובינס טוען כי מרבית הטבעות מורכבות מזהב מוצק או מיהלומים. "לטבעות אין ערך כל כך גבוה כתכשיטים בפני עצמם, אבל יש להן משמעות גדולה עבור האוהדים שמחליטים לקנות אותן. לכן גם המחיר שלהן גבוה יותר מערכן האמיתי". האם האתר שלו מצליח? "מאוד. יש לנו קונים בעיקר בארה"ב, אבל גם ביפן, סין, ניו זילנד, אוסטרליה ואירופה".