הפלסטינים משגרים רקטות קסאם ופוגעים בתושבי רצועת עזה: שתי ילדות בנות 5 ו-13, מבית להיה, נהרגו

אב המשפחה נפצע גם הוא ופונה לקבלת טיפול בישראל ; מוקדם יותר היום הועבר פלסטיני כבן 40 לבית החולים איכילוב כשהוא סובל מפגיעת ראש קשה, לאחר שלפני כשלושה ימים פגעה רקטת קסאם בביתו

לאתר חדשות ערוץ 2 (Mako / רשת)

הפלסיטנים משגרים רקטות קסאם ופוגעים בתושבי רצועת עזה. שתי ילדות פלסטיניות, בנות 5 ו-13, מבית להיה, נהרגו אחר הצהריים משיגור כושל של רקטת קסאם. הרקטה ששיגרו הפלסטינים נחתה בתוך הרצועה, ופגעה בבית המשפחה. כתוצאה מכך נהרגו הילדות, אביהן נפצע קשה, ופונה לקבלת טיפול רפואי בישראל.

מוקדם יותר היום העביר צוות של מד"א ממחסום ארז לבית החולים איכילוב פלסטיני כבן 40 אשר נפצע קשה בראשו מפגיעת רקטת קסאם בביתו שברשות הפלסטינית לפני כשלושה ימים. העברת הפצוע נעשתה לאחר שבמד"א התקבלה בקשה ממתאם הפעולות של הצלב האדום. "זה חלק מהפעילויות ההומניטאריות שאנחנו מבצעים מידי יום", אמר שי אלאזמי ממד"א לכיש.

הפצוע קיבל טיפול ראשוני בבית החולים בעזה, אך מאחר ושם התקשו לטפל בפגיעת הראש הקשה ממנה הוא סובל ביקשו להעבירו לקבלת טיפול מתקדם בית חולים בארץ. העברתו של הפצוע התאפשרה בשל שיתוף פעולה עם צה"ל.

-אמבולנס עם צוות רפואי פלסטיני הביא את הפצוע אל מעבר ארז, שם המתין לו אמבולנס טיפול נמרץ של מגן דוד אדום. הפלסטיני הגיע כשהוא סובל מפגיעת ראש, מחוסר הכרה ומונשם. לפני שהועבר הפלסטיני עבר האמבולנס מעזה בידוק ביטחוני.

"עשיתי הערכה רפואית והצוות הפלסטיני העביר לנו אינפורמציה ומסמכים על מצבו של הפצוע,, סיפר לחדשות 2 באינטרנט בוריס שור פארמדיק מרחב לכיש. על פי שור הצוות הישראלי הנשים את הפצוע בדרך לאיכילוב, שם הוא יעבור סידרת בדיקות ויקבל טיפול.