אחרי 10 שנים: בקהאם ופפסי כבר לא

הקשר האנגלי החליט להפסיק את החסות עם חברת המשקאות, שהכניסה לו כ-4 מיליון דולר בשנה, על מנת להתרכז בעבודה שלו עם וודאפון וארמאני ; "משיתופי הפעולה המוצלחים בתולדות המותגים הבינלאומיים"

אחרי 10 שנים של שיתוף פעולה, שחקן הכדורגל האנגלי דייויד בקהאם החליט להפסיק את החסות עם חברת המשקאות פפסי, ששילמה לו כ-4 מיליון דולר בשנה. "יישארו לי רק זיכרונות טובים מפפסי", אמר הקשר בן ה-33, "במשך השנים גילמתי עבור פרסומות של החברה דמות של גלדיאטור, קאוובוי, גולש, ועבדתי לצידן של ביונסה וג'ניפר לופז, וגם לצידם של כמה מהשמות הגדולים ביותר בכדורגל".

בקהאם, שיתחיל באופן רשמי בחודש הבא את תקופת ההשאלה הקצרה שלו במילאן האיטלקית, חתום על חוזה שמבטיח לו כ-5 מיליון דולר מקבוצת ה-MLS לוס אנג'לס גלאקסי. מלבד הכסף ממועדון הכדורגל האמריקני, היקף החסויות השנתי של בקס מכניס לו כ-45 מיליון דולר נוספים. לדבריו, הוא הפסיק את החסות עם פפסי על מנת שיוכל להתרכז בהסכמים שלו עם וודאפון וארמאני.

"פפסי היתה מאד שמחה לעבוד עם בקהאם ב-10 השנים האחרונות", אמר דובר מטעם החברה. "במהלך התקופה הוא היה אחד מהכדורגלנים הטובים והמשפיעים ביותר בכל הזמנים. שיתוף הפעולה שלנו היה אחד מהמוצלחים ביותר בתולדות המותגים הבינלאומיים, ואנחנו מקווים שדרכינו יצטלבו שוב בעתיד".

הירשם לניוזלטר והתראות ספורט