דרימוורקס, משקאות SoBe, אינטל ו-NBC יעלו יחד פרסומת בסופרבול

מתכננים פרסומת תלת-מימד שתקדם את הסרט "מפלצות נגד חייזרים" ואת מותג המשקאות של פפסי

הפרסומות המשודרות במהלך הסופרבול בדרך כלל אינן קשורות זו לזו. כל פרסומת היא עולם בפני עצמו, ואינה מתייחסת למוצר אחר או לאחת מיריבותיה של החברה המפרסמת. אחרי ככלות הכול, למה לחלוק את אור הזרקורים כשזמן פרסום עולה מיליוני דולרים? אבל השנה זה עומד להיות להשתנות.

חברת דרימוורקס אנימיישן ומותג המשקאות SoBe של פפסי נעים בכיוון ההפוך, והם ישתפו פעולה עם NBC ואינטל ביצירת הפסקת פרסומות תלת-מימדית עבור פסק הזמן שאחרי סוף הרבע השני בגמר הסופרבול.

הפסקת הפרסומת הבולטת בייחודה תכלול לא רק טריילר לסרט "מפלצות נגד חייזרים" של דרימוורקס, שעדיין לא יצא לאקרנים, אלא גם פרסומת בת 60 שניות ל-SoBe Life Water שבה יופיעו הלטאות הפופולריות של SoBe, שכבר הופיעו במהלך המשחק ב-2008 יחד עם כוכבי NFL ודמויות מהסרט.

הפרסומת תכלול "פרשנות מודרנית של יצירת הבלט המפורסמת 'אגם הברבורים' והאפקטים המקצביים שנוצרים כשהשחקנים והיצורים הדמיוניים מתרעננים בהשפעת משקה SoBe Life Water", לדברי ההודעה לעיתונות.

ייתכן שהפרסומת של SoBe ודרימוורקס תהיה ייחודית אפילו באירוע שמתאפיין בפרסומות הייחודיות המוצגות במהלכו. המפרסמים בסופרבול נוהגים למקד את אור הזרקורים בעצמם, ולא במישהו אחר. יצויין כי פפסי כבר השתמשה מספר פעמים בזמן הפרסום שלה בסופרבול כדי לעקוץ את יריבתה, קוקה-קולה. אז מה הטעם לחלוק עם מישהו אחר את תשומת הלב של הצרכנים? הפרסומת של SoBe ודרימוורקס תהיה אבן-בוחן שבאמצעותה ניתן יהיה ללמוד אם משיכת תשומת לבם של הצרכנים לכמה מותגים בעת ובעונה אחת עשויה להיות יעילה יותר בתור אסטרטגיה מאשר הופעת סולו.

גם שותפים נוספים יהיו מעורבים בהפסקת הפרסום התלת-מימדית. הטכנולוגיה של אינטל תאפשר לצופים לחוות חוויה תלת-מימדית של הטריילר. בנוסף, הצופים יתבקשו לשמור על המשקפיים שלהם כדי להשתמש בהם לצפייה באפיזודה תלת-מימדית מ"צ'אק", שייצא לאקרנים למחרת בשעה שמונה בערב. הסופרבול ישודר ב-1 בפברואר ב-NBC.

אינטל ייצרה יותר מ-125 מיליון זוגות של משקפי 3D, שיופצו - החל מינואר - בידי פפסיקו באמצעות 25 אלף מצגי משקה SoBe Life Water בחנויות מכולת, דראג סטורס וחנויות קמעוניות אחרות. המשקפיים יחולקו חינם ללקוחות, שיוכלו גם לחייג למספר טלפון של החברה כדי לקבל זוג משקפיים.

החל מה-19 בינואר יקבלו צופי NBC התראות על פרסומותSoBe Life Water בסופרבול באמצעות תזכורת לצופים ב-NBC להרכיב את משקפי התלת-מימד שלהם. במצגות וב-tune ins יתבקשו הצופים להרכיב את המשקפיים במהלך סופרבול של יום ראשון.