בטר פלייס נהנית מהמשבר בענף הרכב: נכנסת לשוק הקנדי באונטריו; המחוז יקבל תמריצים בזכות אימוץ הטכנולוגיה

החברה הצהירה כי מרכז המחקר והפיתוח שלה בשילוב עם חברת האנרגיה Bullfrog Power יתכנן רשת טעינה ירוקה לסוללות שבמכוניות

[להרשמה לניוזלטר רכב]

בטר פלייס, שבשליטת החברה לישראל , הודיעה היום על שותפות עם ממשלת אונטריו, המחוז הגדול בקנדה, על מנת לקדם את הרשת של הרכב החשמלי שלה ולהחדיר דרכו את מודל הרכב החשמלי בקנדה. אונטריו, אחד מאזורי ייצור הרכב הגדול ביותר בצפון אמריקה, מעוניינת להעביר את תחום ייצור הרכב שלה בעתיד לייצור של כלי רכב חשמליים תוך כדי הפחתת פליטות גזי החממה. במקביל, יהנה המחוז מתמריצים ממשלתיים להם הוא זקוק עקב הדעיכה של שלוש חברות ייצור הרכב האמריקניות, GM קרייזלר ופורד שמפעליהן מהוות מעסיק מרכזי באיזור.

בטר פלייס תמקם את סניפיה הקנדיים באונטריו ותבנה את מודל הרכב החשמלי ואת מרכז המחקר ופיתוח שלה בטורונטו תוך כדי שהיא חוברת ל-Bullfrog Power הקמעונאית היחידה בקנדה שמספקת 100% של חשמל ירוק ול- Maquarie Groups המספקת שרותי בנקאות וייעוץ והשקעות, Bullfrog Power תספק את כל האנרגיה המתחדשת שדרושה להנעת הרשת של בטר פלייס.

החברה הודיעה כי מינתה את לורנס סטף, לראש מחלקת העסקים האמריקנית. לסטף ניסיון של כ-20 שנה בניהול חברות גדולות בבעלות פרטית.

טום היינצמן, מנכ"ל חברת Bullfrog Power, אמר כי "בשביל תחבורה נטולת פליטות, זה קריטי מאוד שלא רק נעביר את הבעיה שלנו מצינור המפלט לחשמל".

תחת המודל של בטר פלייס, החברה מתכננת להתקין רשת של נקודות טעינה ושל תחנות החלפת בטריות שמדמה לנהגים את התחושה שב"תדלוק" רגיל.