הרגע ממנו חששו ביד2: אתר הלוחות winwin של ynet ו"ידיעות אחרונות" עלה בגירסה משודרגת

באתר החדש ניכר החיבור בין התוכן ב-ynet לבין הקטגוריות השונות באתר ; ירון אחר, סמנכ"ל ב-ynet המנהל את פעילות winwin: "מי שישוטט באתר יופתע לגלות כמעט בכל קליק דברים חדשים, שלא שיער כמה הם נחוצים לו"

אתר הלוחות WINWIN, השייך לאתר Ynet, עלה אתמול (א') בגרסה חדשה. כך נודע ל"גלובס". זאת כשנתיים לאחר שהושק בפעם הראשונה, במטרה להתחרות באתר הלוחות המוביל יד2.

מאז הושק WINWIN, במארס 2008, הוא משך תשומת לב וציפייה לקרב בינו לבין יד 2, מתוך ההנחה שגוף כמו 'ידיעות אחרונות' יבנה מערכת שתהווה זרוע הולמת ללוח המודפס של העיתון.

גולשים שנכנסו הבוקר לאתר גילו אתר חדש לחלוטין, אם כי הקו העיצובי משמר את הצבעים שאפיינו את הגרסה הקודמת. עמוד השער של האתר מתפקד כחדר קבלה, אשר מציג את התכנים שקיימים באתר הלוחות, כגון: רכב, דירות, יד שנייה, בעלי חיים, ואתר הדרושים yjobs.

באתר החדש ניכר החיבור בין התוכן שמוצג ב-ynet לביו הקטגוריות השונות שמופיעות באתר, ומנועי החיפוש הפנימיים כוללים אפשרויות חיפוש רבות שמיועדות להקל על מציאת האייטמים הרצויים. כך, לדוגמה, ניתן למחוק מודעות מהרשימה שהגולש מצא אותם כלא רלוונטיות עבורו, לשמור הודעות רצויות ולהוסיף תגובות לצד המודעות. בלוח הדירות מוצעת גם האפשרות לחפש על גבי מפה ויזואלית, ולסמן עליה את האזור הרצוי.

באתר מופיע גם מדד WINWIN, מעין סקר און-ליין המציג את המגמות הבולטות באתר בכל אחד מהערוצים, כמון למשל אלו רכבים נמכרים יותר, מהו המחיר הממוצע לדירה וכיו"ב.

ירון אחר, סמנכ"ל ב-ynet המנהל את פעילות WINWIN, אמר בתגובה שמדובר בגרסת הרצה, אך הבטיח כי "מי שישוטט באתר יופתע לגלות כמעט בכל קליק דברים חדשים, שלא שיער עד כמה הם נחוצים לו בגלישה. מוצר מקוון אמור לספק את הצורך הבסיסי אותו סיפק המוצר המקביל באוף-ליין ולעשות שימוש נבון בחלק מהכלים החדשים שמאפשר המוצר הדיגיטלי. אני סבור שהצלחנו לעשות זאת".

אולם, WINWIN עומד בפני תחרות לא פשוטה כלל ועיקר. לפני כחודש השיק יד2 מחירון רכב יד שנייה חינמי, במטרה להתחרות במחירון של "לוי יצחק", עליו עבדו במשך כשנה. בנוסף, מקורות המקורבים ליד2 יודעים לספר על פיצ'רים חדשים שעתידים להיות מושקים בקרוב באתר ולהבטיח את המשך הדומיננטיות שלו בשוק המקומי, כאשר על-פי סקר TIM לחודש דצמבר, יד2 מדורג במקום ה-12, עם שיעור חשיפה שבועי של 19.3%.