TBWA Digital קיבלה את תקציבי הפרסום הדיגיטלי של מכללת ר"ג ו"בית מניב ישראל"

היקף שני התקציבים עומד על כ-9.5 מליון שקל ; "בית מניב ישראל" הינה חברה כלכלית בה שותפים בנק דיסקונט ובכירים בעולם הפיננסי

חברת TBWA Digital קיבלה לידיה את תקציבי הפרסום הדיגיטלי של "מכללת רמת גן" ו-"בית מניב ישראל" . היקף שני התקציבים עומד על כ-9.5 מיליון שקל.

החברה תטפל בתקציב הפרסום הדיגיטלי ובתקציב פרסום האוף-ליין של מכללת רמת גן.
המכללה תקבל טיפול מעטפת של 360 מעלות בכל הקשור לפתרונות דיגיטאליים, לרבות ייעוץ מקצועי במדיה, אסטרטגיה, קריאטיב, שיווק במנועי חיפוש ועוד.

'בית מניב ישראל' הינה חברה כלכלית, בה שותפים בנק דיסקונט ובכירים בעולם הפיננסי ובראשה עומדים אמנון מדר ומשה דברת.

גיא מור, מנכ"ל TBWA Digital: "אני צופה שהפרסום באינטרנט ימשיך לצמוח גם ב-2009. הפלטפורמה הדיגיטלית כוללת מגוון כלים מדויקים ואפקטיביים לפגוש את הצרכנים וחשוב מכך- מהווה כלי עשיר ליצירת דיאלוג מתמשך בין מותגים לצרכנים. לכן אני מאמין, שבעיקר בשנה זו, הפלטפורמה הדיגיטלית מהווה הזדמנות גדולה למפרסמים".