גם השבוע: "ארץ נהדרת" מובילה את טבלת הרייטינג עם 35.6%

על אף שהלחימה בעזה הגיעה לסיומה, חדשות ערוץ 2 תופסות את המקום השני והשלישי בטבלה השבועית ; שני הפרקים של "הישרדות" בערוץ 10 נכנסו השבוע לעשירייה הפותחת עם רייטינג ממוצע של 21.1% ו-20.2%

"ארץ נהדרת" מובילה גם השבוע את טבלת הרייטינג השבועית עם רייטינג ממוצע של 35.6% בקרב משקי-בית יהודיים ו-859 אלף צופים פרטיים. התוכנית שודרה השבוע במתכונת רגילה, עקב סיום פרק הלחימה במבצע "עופרת יצוקה".

על אף שהלחימה בעזה הגיעה לסיומה, תוכניותיה של חברת החדשות של ערוץ 2 ממשיכות לתפוס את המקומות המובילים בטבלה השבועית. מהדורת החדשות אמש (שבת) רשמה רייטינג ממוצע של 24.7% ודורגה במקום השני בטבלה. מהדורות אמצע השבוע דורגו במקום השלישי ורשמו רייטינג ממוצע של 22.6%.

במקום הרביעי בטבלה מדורגת "עובדה" של קשת עם ממוצע של 21.7%, ובמקום החמישי "כלבוטק" של רשת עם ממוצע של 21.6%.

השבוע הצליח ערוץ 10 להתברג לטבלה עם שתי תוכניות - הפרקים השונים של "הישרדות" - האחד של יום שבת, שרשם רייטינג ממוצע של 21.1%; והשני של יום יום רביעי, שרשם רייטינג ממוצע של 20.2%.

התוכנית "צחוק מהעבודה" של רשת הצליחה להתברג במקום השביעי עם רייטינג של 20.8%. תוכנית נוספת של רשת, "החיים זה לא הכל", הגיעה למקום השמיני בטבלה השבועית עם רייטינג ממוצע של 20.5%. "מונית הכסף"של קשת סוגרת את העשירייה הפותחת עם רייטינג ממוצע של 20.2%.

המשדר המיוחד לקראת הבחירות, בהשתתפות המועמדים לראשות הממשלה - ביבי נתניהו, אהוד ברק וציפי לבני - ששודר אמש בערוץ 2, רשם 19% רייטינג והגיע למקום ה-12 בטבלה השבועית.

התוכנית "משפחה חורגת", שבדרך-כלל מצליחה להיכנס לעשירייה הפותחת בטבלה, מוקמה השבוע במקום ה-13 לאחר שרשמה רייטינג ממוצע של 18.1%.

עוד בולטים מחוץ לעשירייה הפותחת: התוכניות "שבוע סוף" עם רייטינג של 17.6%; משחק הכדורסל בין מכבי תל-אביב לבין אלבא ברלין במסגרת היורוליג, שזכה ל-15.3% רייטינג; "שומר מסך" עם אמנון לוי, שתפס את המקום ה-24 בטבלה עם רייטינג של 12.4%; ותוכנית הבחירות "משעל חם", שקיבלה 12.3% רייטינג.

בסך-הכל מיוצגת קשת בטבלת 10 התוכניות המובילות של השבוע עם 3 תוכניות, בדומה לרשת המיוצגת גם היא עם 3 תוכניות. ערוץ 10 מיוצג כאמור עם שתיים, וכך גם חברת החדשות של ערוץ 2.

רייטינג