לאחר ספירה של כ-99% מהקולות - הפרש זעיר לקדימה: 28 מנדטים לקדימה ו-27 מנדטים לליכוד

(עדכונים שוטפים)[בחירות 2009 - כל החדשות, הסקרים והעדכונים] שאר התוצאות: ישראל ביתנו - 15 מנדטים, העבודה - 13 מנדטים וש"ס - 11 מנדטים ; נתניהו: אעמוד בראש הממשלה ; לבני: העם קבע קדימה ; ליברמן: נטיית ליבנו לממשלה ימנית ; ברק: נשנה שיטת הממשל ; דעות: המושלים בכיפה, מה הפלא שרק 65% בחרו להצביע? ; הסונאר של ראובן אדלר

לאתר חדשות ערוץ 2 (Mako / רשת)

לאחר ספירת מרבית הקלפיות למעט קולות החיילים, הימאים והדיפלומטים בחו"ל, להלן תוצאות בחירות 2009: על פי התוצאות קדימה זוכה בבחירות לכנסת ה-18 עם 28 מנדטים , מנדט אחד בלבד יותר מהליכוד. גם לאחר ספירת כל הקלפיות, הקרב צמוד ועדיין לא ברור מי ירכיב את הממשלה הבאה, יו"ר קדימה, ציפי לבני או יו"ר הליכוד, בנימין נתניהו.

למרות שקדימה זוכה במנדט אחד יותר, כרגע דווקא סיכוי של נתניהו להרכבת ממשלה חדשה נראים טובים יותר, וזאת מכיוון שגוש הימין גדול יותר. העבודה מתרסקת עם 13 מנדטים, וכך גם מרצ - התנועה החדשה שזוכה ב-3 מנדטים בלבד.

לאחר התייעצות עם נציגי כל המפלגות, יטיל נשיא המדינה, שמעון פרס את מלאכת הרכבת הממשלה על אחד מהשניים. ישראל ביתנו היא המפלגה השלישית בגודלה עם 15 מנדטים, העבודה עם 13 מנדטים וש"ס שומרת על כוחה עם 11 מנדטים. יהדות התורה זכתה ב-5 מנדטים. חד"ש, רע"מ-תע"ל והאיחוד הלאומי עם 4 מנדטים כל אחת , מרצ, הבית היהודי, ובל"ד עם 3 מנדטים כל אחת.

להלן תוצאות האמת הראשוניות על פי ספירה של שלושה מיליון, 221 אלף ו-847 מהקולות, שמהווים כ-99% מכלל המצביעים:

קדימה - 28 מנדטים. הליכוד - 27 מנדטים. ישראל ביתנו - 15 מנדטים. העבודה - 13 מנדטים. ש"ס - 11 מנדטים. יהדות התורה - 5 מנדטים. רע"מ-תע"ל - 4 מנדטים. חד"ש - 4 מנדטים. האיחוד הלאומי - 4 מנדטים. התנועה החדשה מרצ - 3 מנדטים. הבית היהודי - 3 מנדטים. בל"ד - 3 מנדטים.