סקר Jobmaster: הפחד הגדול ביותר של 68% מהעובדים הוא צוות לא ידידותי - רק 18% חוששים מפיטורים

1,500 גולשים נשאלו "מה הסיוט הכי גרוע שלכם במקום העבודה" - 10% ענו שעבודה לא מאתגרת מהווה סיוט עבורם ורק 4% בחרו בתשובה "בוס מעצבן"

סקר חדש של אתר הדרושים JobMaster מגלה כי צוות עובדים לא ידידותי במקום העבודה מפחיד אפילו יותר מפיטורים.

המיתון במשק הוא עובדה קיימת שבאה לידי ביטוי באופן בולט בגל הפיטורים ובמספר המובטלים הגדל מידי יום. התופעה קיימת בעיקר בחברות היי-טק ובחברות רבות נוספות שמפטרות עובדים ומצמצמות פעילויות.

אבל האם פיטורים הם הסיוט הגרוע ביותר עבור עובדים במקום העבודה? מתברר שממש לא. בסקר שנערך בקרב מדגם של כ-1,500 עובדים גולשי אתר הדרושים www.Jobmaster.co.il נשאלו הגולשים: "מהו הסיוט הגרוע ביותר במקום העבודה?"

מהתוצאות עולים הנתונים הבאים: 68% ענו כי צוות עובדים לא ידידותי הוא הסיוט הגרוע ביותר במקום העבודה, בעוד שרק 18% ענו כי בעקבות המשבר הכלכלי הם חוששים מפיטורים. כמו כן, 10% ענו שעבודה לא מאתגרת מהווה סיוט עבורם ו-4% ענו כי בוס מעצבן הוא הסיוט הגרוע ביותר במקום עבודה.

שי חן, מנהל פיתוח עסקי ב-JobMaster: “למרות האחוז הגדל של מחפשי העבודה והחשש מפיטורים, תוצאות הסקר מראות כי יחסי אנוש טובים וצוות עובדים תומך וחברותי הם הגורמים העיקריים שדוחפים את העובדים להגיע למקום עבודתם מתוך איזשהו תמריץ פנימי המתבטא בחוויה של סיפוק והנאה. לכן, סביבה לא ידידותית הוא הגורם המרתיע והמפחיד ביותר במקום העבודה - ולא המשבר התעסוקתי".