הסכם למפתחת השבבים קופרגייט ברפובליקה הדומיניקנית

הלקוחה העיקרית של קופרגייט היא AT&T, שנעזרת בה כדי לספק פתרון להעברת שירותי קול, VOD ואינטרנט בבתים ; על-פי הערכות, סיימה קופרגייט את 2008 עם הכנסות בהיקף של 60-70 מיליון דולר וזו לה השנה השנייה שהיא רווחית

לקוח נוסף לקופרגייט. החברה, שמפתחת שבבים להעברת תקשורת מהירה על-גבי קווי הטלפונים הביתיים, הודיעה אתמול על הסכם עם ספקית שירותי הטלקום הגדולה ברפובליקה הדומיניקנית - Codetel - שאימצה את תקן ה-HomePNA 3.1.

התקן נועד להעברת תקשורת אלחוטית מהירה בבתים פרטיים לצורך שירותי ה-IPTV, ש-Codetel מעוניינת לספק ללקוחותיה. קופרגייט היא החברה העיקרית שעמדה מאחורי תקן זה והשבבים שהיא מפתחת תואמים אותו.

קופרגייט נהנית מהגידול בביקושים בעקבות מהפכת הווידיאו הדיגיטלי. את החברה מנהל גבי הילביץ' והיא גייסה כ-25 מיליון דולר מאז הקמתה. המשקיעים העיקריים שלה הם הקרנות תמיר פישמן, כרמל, אתגר, מוטורולה ונצ'רס, טכנופלס ו-ETV.

הלקוחה העיקרית של קופרגייט היא חברת AT&T, שמוכרת את שבבי החברה במסגרת מיזם ה-U-Verse שלה, שמיועד לספק ללקוחותיה פתרון מבוסס IP להעברת שירותי קול, VOD ואינטרנט בבתים. ב-AT&T מסכמים את 2008 עם כ-1.1 מיליון לקוחות לשירות זה, כאשר בכולם קופרגייט סיפקה את השבבים שלה.

על-פי הערכות, סיימה קופרגייט את 2008 עם הכנסות בהיקף של 60-70 מיליון דולר וזו לה השנה השנייה שהיא רווחית. לפני כשנה וחצי פורסם ב"גלובס" כי קופרגייט התכוננה לצאת להנפקה לפי שווי כחצי מיליארד דולר, אולם לבסוף היא גנזה תוכניות אלה.