כבר בשבוע הראשון באוויר מתמקמת הפרסומת לפלאפון באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי הן בראש רשימת הפרסומות הזכורות והן בראש הפרסומות האהובות. הפרסומת רושמת שיעורי זכירה גבוהים יחסית העומדים על 20.5%. שיעור זה גבוה משמעותית מממוצע הזכירות החצי שנתי העומד כעת על 11.6%. על-פי יפעת בקרת פרסום הושקעו בה השבוע בזמן מדיה 2.7 מיליון דולר במחירי מחירון, מה שהופך אותה לפרסומת המושקעת ביותר.
מנכ"ל גיאוקרטוגרפיה, ד"ר רינה דגני, מזכירה כי מזה כחודשיים הפרסומות במקום הראשון ברשימת הפרסומות הזכורות ביותר הן פרסומות של תקשורת סלולריות.
הפרסומת לסלקום באמצעות גיתם BBDO ממוקמת השבוע במקום השני בטבלת הזכורות ובמקום השישי ברשימת האהובות.
הפרסומת לאורנג' באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי ממוקמת במקום השלישי ברשימת הזכורות ובמקום השני ברשימת האהובות - זאת למרות שהפרסומת אינה משודרת מזה כארבעה שבועות.
הפרסומת של מזרחי-טפחות באמצעות ראובני-פרידן ממוקמת במקום השלישי בטבלת האהובות עם שיעורי אהדה העומדים על 10.1%.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע, נותר ללא שינוי מהותי משבוע שעבר - 226 לעומת 223. עם זאת נרשמה עליה קלה בסך התקציבים שהושקעו בקמפיינים הפרסומיים, והשבוע סך ההשקעה עומד על כ-35.9 מיליון דולר לעומת כ-35.1 מיליון בשבוע שעבר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.