בטר פלייס שכרה 3,000 מ"ר בפרויקט של "אמות" בראש העין

ע"פ הידוע חתמה בטר פלייס על חוזה שכירות לטווח ארוך בעלות של 55 שקל למ"ר לחודש, לא כולל דמי ניהול ; החברה תקים בו מרכז בקרה ארצי משוכלל וצפויה לעבור לקראת חודש יוני

חברת בטר פלייס של שי אגסי והחברה לישראל , שכרה 3,000 מ"ר באזור תעשיה אפק בראש העין מחברת אמות , שתשקיע כ- 6 מליון שקל בהתאמת המבנה למשרדי מרכז והנהלת החברה. מדובר בעבודות גמר המשקפות מחיר של 2000 שקל למטר. "בטר פלייס" פעלה עד כה ממשרדים ארעיים ברמת החייל. במסגרת המעבר ושיתוף הפעולה עם "אמות" צפויה בטר פלייס לפרוש באזור התעשייה אפק גם רשת של עמדות הטענה לרכב חשמלי בחניונים שונים. האזור יהיה אחד הראשונים שבו יופעל פיילוט ההטענה של החברה.

בחוזה לעבודות הגמר של משרדי בטר פלייס זכתה חברת אופיצי בבעלות היזם עופר אגוזי המתמחה בעבודות גמר. ההסכם הסופי בין אמות לאופיצי ייחתם בימים הקרובים. מדובר בקומה אחת בת 3000 מטר במבנה חדש בו עוד 3 קומות, שטרם הושכרו ברח' העמל 13.
המפרט שדרשה בטר פלייס כולל פרקטים ושטיחים יקרים, ריצפת בטון מוחלק מיוחדת עם סגמנטים, ומבני ומחיצות זכוכית בין חללי העבודה. כמו כן יוקם במקום חדרי ישיבות מפוארים וכן חדר תקשורת ענק ובו מערכות UPS הכוללות מערכת תגבור לפריסה כלל ארצית עם יכולת תקשור לסניפים רבים. עבודות הגמר הבניה והתאמה אמורות להסתיים במחצית מאי השנה.

ע"פ הידוע חתמה בטר פלייס על חוזה שכירות לטווח ארוך בעלות של 55 שקל למ"ר לחודש, לא כולל דמי ניהול. לפני כשנה רכשה אמות השקעות מחברת דנישרא את מחצית הזכויות בפרויקט בראש העין. מדובר בחטיבת קרקע בשטח בן 13 דונם, שעליה נבנים משרדים בהיקף של 21 אלף מ"ר ברוטו. הפרויקט נבנה בשני שלבים: החלק הראשון של 8,800 מ"ר, שבו המשרדים של בטר פלייס, צפוי להיפתח בתחילת 2009, והחלק השני צפוי להיפתח בסוף שנה זו. ההשקעה בפרויקט מוערכת בכ-150 מיליון שקל.