דוד קמיניץ עזב את HOT עם עלות שכר חודשית של 410 אלף שקל

עלות שכרו של אבנר שחם, מנכ"ל מנועי בית שמש, עמדה על 228 אלף שקל; ואילו עלות שכרו של אבי באום, מנכ"ל חילן טק, עמדה על 222 אלף שקל בחודש

מספר הדו"חות הכספיים המתפרסמים הולך וגדל וכיום הוא כבר עומד על כמעט 70 חברות. בראש הדירוג היומי של "גלובס" עומד דוד קמיניץ, המנכ"ל היוצא של חברת הכבלים HOT . עלות שכרו של קמיניץ עמדה אשתקד על 4.9 מיליון שקל, 1.9 מיליון שקל מתוכם כשכר ונלוות, 1.5 כמענק (כולל אופציות פנטום) וגם 1.5 מיליון שקל כתשלום מבוסס מניות. בחלוקה חודשית, מדובר על עלות שכר של 410 אלף שקל.

עלות שכרו של הרצל עוזר, מחליפו בתפקיד של קמיניץ, שנכנס לתפקידו רק בדצמבר האחרון, עמדה על 242 אלף שקל, 118 אלף שקל מתוכה כתשלום מבוסס מניות.

בחברת מנועי בית שמש בלטה עלות שכרו של אבנר שחם, המנכ"ל, שקיבל 228 אלף שקל בחודש ועלות שכרם של חמשת בכירי החברה עמדה על סכום כולל של 5.5 מיליון שקל.

גם בחברת חילן טק עמדה עלות השכר של המנכ"ל, אבי באום, על יותר משתי מאות של אלפי שקלים ובמקרה שלו מדובר על 222 אלף שקל בחודש, תוצאה של עלות שכר שנתית של 2.7 מיליון שקל - 1.1 מיליון שקל מתוכם כמענק והשאר - 1.6 מיליון שקל - כדמי ניהול. עופר הירשזון, בנו של שר האוצר לשעבר, המכהן כיו"ר החברה, קיבל דמי ניהול בשווי של 780 אלף שקל או 65 אלף שקל בחודש.