LG R410-P18 - סוללה חלשה ומשקל כבד מקשים על הניידות

הדגם שייך לסדרת מרטיני, סדרת המחשבים הניידים האחרונה מבית LG ■ הוא מיועד בעיקר למשתמשים שמחפשים מחשב נייד כתחליף למחשב נייח, ולא לכאלו שרוצים להתנייד עם המחשב שלהם ביומיום

מרטיני היא סדרת המחשבים הניידים האחרונה מבית LG. הסדרה הזו נחתה בארץ כבר לפני יותר מחודשיים, והיא כוללת מספר דגמים, בניהם דגם R410-P18, המיועד בעיקר למשתמשים שמחפשים מחשב נייד כתחליף למחשב נייח.

LG R410 P18

* מראה: ה-R410 מגיע עם נוכחות מבריקה במראה שלו, העיצוב אולי קצת מרובע, אבל הפאנל הקדמי מגיע בצבע שחור עם נגיעות בורדו ומקלדת לבנה כהה, שמספקת לו לוק נקי ואלגנטי.

* מסך: המסך של המחשב יחסית גדול - 14.1 אינץ', אולם למרות שאיכות המסך טובה, מצאנו קושי בהתאמת התאורה האחורית להעדפה שלנו. התוצאה הייתה שהתאורה תמיד הייתה נראית חזקה ולבנה מדי.

* נוחות עבודה: המקלדת נוחה מאוד לעבודה, היא מרווחת וכוללת משטח מגע עכבר מחוספס, שלדעתנו היה נוח יותר ממשטחי המגע החלקים, שנמצאים באופן כמעט קבוע במחשבים אחרים.

*נתונים טכניים: המחשב מגיע עם מעבד אינטל Core 2 Duo במהירות 2.4 ג'יגה הרץ, 4 ג'יגה זיכרון (Ram) וכונן קשיח של 250 ג'יגה, במהירות 5400. כמו כן, תוכלו למצוא כאן שתי יציאות USB, יציאת אוזניות אחת, מיקרופון, מצלמה לשיחות וידיאו וקורא כרטיסי זיכרון. בזכות יציאת ה-HDMI המשולבת כאן, ניתן להתחבר לטלוויזיה ולצפות בסרטים שמאוחסנים במחשב. חבל שאין לדגם הזה מדיה סנטר ושלט רחוק קטן להפעלה של יישומים תומכים, בדומה לדגמים של חברות מתחרות.

*חסרונות: הבעיות הגדולות של המחשב הן המשקל והבטרייה. ב-R410 שוקל 2.43 ק"ג, מה שיקשה על סטודנטים או אנשי עסקים להסתובב כל היום עם המחשב הזה על הכתף. כמו כן, הבטרייה תחזיק לכם קצת יותר משעתיים בחיבור לאינטרנט ובהגדרות הגבוהות יותר של המחשב. הבעיות האלה כמובן לא קריטיות למשתמש שמחזיק את המחשב בבית בתור תחליף למחשב נייח, אבל למשתמש הנייד הן צריכות להפריע מאוד.

*בשורה התחתונה: ה-R410 מוצלח למשתמשים שמחפשים מחשב נייח ולא לכאלו שרוצים להתנייד עם המחשב שלהם ביומיום.

*מחיר: 6,190 שקל.

*ציון: 8.