HOT שוברת את הבלעדיות של yes: מציעה קטגוריה חדשה ב-VOD הכוללת סדרות רכש

קטגוריית D-BOX ON DEMAND כוללת סדרות של דיסני, ABC ו-ESPN - כגון "עקרות בית נואשות", "האנטומיה של גריי" ו"סקראבס" - ששודרו עד כה בבלעדיות ב-yes ; המחיר החודשי של הקטגוריה עומד על 24.9 שקל

חברת HOT מנסה להכניס את הסדרות של yes מהדלת האחורית: חברת הכבלים הודיעה היום (ד') על השקת קטגוריה חדשה של סדרות דיסני, ABC ו-ESPN ב-VOD, אשר כוללת גם את סדרות הרכש "עקרות בית נואשות", "האנטומיה של גריי" ו"סקראבס" המשודרות בחברת הלוויין yes. שמה של הקטגוריה החדשה הוא D-BOX ON DEMAND ועלותה החודשית עומדת על 24.9 שקל.

עד היום שודרו בערוצי HOT השונים סדרות של אולפני ABC ובהן "אבודים", "אחים ואחיות", "בטי" ו"גריק". כעת, עם עליית הקטגוריה החדשה D-BOX ON DEMAND, יוכלו כאמור לקוחות HOT לצפות גם בסדרות נוספות שלא שודרו עד כה בחברת הכבלים.

פתיחת הקטגוריה החדשה ב-HOT באה לאחר שלפני כחצי שנה הודיעה החברה על שבירת הבלעדיות של חלק מהסדרות המשודרות בבלעדיות ב-yes, זאת באמצעות חתימה על הסכם תרגום עם ערוץ STAR WORLD.

אולם, כחודש לאחר הודעתה זו של HOT נודע כי STAR WORLD העולמית לא מחזיקה בזכויות לתרגום הסדרות בערוץ, ול-HOT, שעבדה על ההסכם במשך כשנה, יש הסכם חתום רק מול הנציגות המקומית של ערוץ STAR WORLD בישראל ולא מול החברה בחו"ל. ב-HOT האשימו אז כי yes היא זו שטרפדה את המהלך באמצעות הפעלת לחצים על האולפנים.

מקרה זה הביך את HOT ופגע בה תדמיתית באותם ימים, שכן ההסכם אותו עמדה לחתום לווה בפרסומים רבים בדבר עלייתו לאוויר של הערוץ המתורגם - אשר שודר אז ומשודר גם היום, כמו ערוצים זרים רבים, ללא תרגום.