הפניקס דחתה את הבקשה לבוררות בפרשת מימוש האופציה של בירם ודויטש באקסלנס

(עדכון) - הדיון בין המייסדים והיו"רים של אקסלנס לבין בעלת השליטה הפניקס נדחה ל-2 באפריל ; היום נקבע הדיון הראשון בנושא צו העיקול שביקשו בירם ודויטש בגין מימוש אופציית המכר למניותיהם בבית ההשקעות

השופט איתן אורנשטיין מבית המשפט המחוזי בתל-אביב דחה את הדיון בפרשת מימוש אופציית המכר של יושבי הראש המשותפים והמייסדים של בית ההשקעות אקסלנס לבעלת השליטה ל-2 באפריל. זאת, לאחר שהצדדים יצאו לשקילת האפשרות להעביר את הדיון לבוררות ללא זכות ערעור.

מוקדם יותר יצאו הצדדים, רוני בירם גיל דויטש, המחזיקים ב-20.4% מהמניות כל אחד, והפניקס מצד שני (40%) לדון במינוי בורר בהתדיינות המשפטית ביניהם. הצדדים יצאו להפסקה, ולאחר ששבו בשעה 13:00 לצורך קבלת החלטה בנושא, נודע כי אין הסכמה בנושא. הפניקס טרם הסכימה לבוררות לפי שעה. הדיון נדחה על מנת לפעול להשגת הסכמה מבלי לפגוע בטענותיו של כל צד.

היום (א'), כאמור, נקבע הדיון הראשון בנושא צו העיקול שביקשו בירם ודויטש בגין השלב השני בעסקת אקסלנס (מימוש האופציות). משנכנס השופט אורנשטיין לאולם הדיונים, הוא הציע לשני הצדדים לברר את העניין במוסד חיצוני, דהיינו - בבוררות.

נציג דויטש ובירם, עו"ד ניר כהן, הבהיר כי הוא מוכן להעביר את העניין לבוררות. עו"ד רם כספי מטעם הפניקס אמר כי עקרונית הוא מסכים לנושא אך הוא מעוניין לקבל את הסכמת הפניקס.