קמפיין חיבור היבשות של פלאפון מחולל גם שיחות ברשת

כ-40% מהשיחות ברשת על פרסומות עוסקות באהדה הרבה לפרסומת של פלאפון ; במקום השני - הפרסומת למחסני כמעט חינם עם 17%

פלאפון שוב ניצבת השבוע בראש דירוג הפרסומות המדוברות ברשת כשהיא מחוללת 23% מהיקף השיחה על פרסומות ברשת.

במרכז הדיון על הפרסומת עלו שני נושאים מרכזיים: האחד - מידת האהדה לה זכה הסרטון החדש של פלאפון, והשני - שאלת האפקטיביות שלה, ועד כמה היא אכן זכירה ורלוונטית.

כ-40% מהיקף השיחה ברשת נסב סביב האהדה הרבה לה זכה הסרטון.

הפרסומת זכתה לסופרלטיבים חיוביים, רבים ומגוונים, מ"פרסומת חמודה מעלה חיוך", ועד ל"ליגה אחרת", ו"הכי יפה שנעשתה לחברות הסלולר". רק 10% מהשיחה נסבה סביב חוסר האהדה לפרסומת, הבא לידי ביטוי בעיקר בחוסר התלהבות מהסרט ואדישות לגודלו.

35% נוספים מהיקף השיח על הפרסומת של פלאפון גרר דיון על מידת האפקטיביות של הפרסומת. רוב השיחה נסבה סביב הזכירות הגבוהה של הפרסומת והעובדה שהיא מעוררת את החשק לצפות בה שוב, אולם מידת האפקטיביות שלה הוטלה בספק, בטענה כי היא אינה מסחרית מספיק ואינה מקושרת בצורה ברורה וחזקה לפלאפון.

כ-13% נוספים מהיקף השיחה נסב סביב השוואת הסרטון של פלאפון לפרסומת הדובים של אורנג', ומתיחת קווי דמיון בין שתי הפרסומות. נושאים נוספים שעלו במסגרת השיחה הם המוסיקה של הקמפיין וסרטון הקמפיין, שהועלה ל-YouTube.

במקום השני בדירוג המדוברות ממוקמת הפרסומת של מחסני כמעט חינם, עם 17% מהיקף השיחה ברשת. הפרסומות של בזק, ננדוס ו-012 חולקות את המקום השלישי, עם 14% מהיקף השיחה ברשת כל אחת. הפרסומות של יופלה ומגה חולקות את המקום הרביעי עם 6% מהיקף השיחה כל אחת. הפרסומת לבדין חוללה 3% מהשיחה, בעוד הפרסומות לשופרסל, i-tunes ואורנג' חולל כל אחת 2% מהיקף השיחה ברשת.