רמי לוי ואשתו מוותרים על הבונוס השנתי ב-2009; יעניקו לעובדי עוף העמק תווי קנייה לחג ברשת

(עדכון) - הבונוס ששולם לשניים ב-2008 עמד על 5.8 מיליון שקל והיווה 80% משכרם של רמי ועדינה לוי, המשמשת כגזברית ודירקטורית ברשת השיווק ; עדינה לוי לגלי צה"ל: "החלטנו להעניק את הכסף כהטבה ללקוחות"

רמי לוי ואשתו מוותרים על הבונוס השנתי ב-2009, בעיתוי מושלם - יומיים לפני חג הפסח. הבונוס ששולם לשניים ב-2008 על-ידי רשת השיווק רמי לוי שיווק השקמה עמד על 5.8 מיליון שקל והיווה 80% משכרם של רמי ועדינה לוי, המשמשת כגזברית ודירקטורית ברשת השיווק. מכאן, שעלות שכרם הכוללת הסתכמה ב-7.25 מיליון שקל - וללא הבונוס על 120.8 אלף שקל בחודש במשותף.

הוויתור של השניים, על-פי הודעתה של רשת השיווק לבורסה, יובא לאישור ועדת הביקורת והדירקטוריון. מדובר בוויתור חד-צדדי של השניים. שוויה של רשת השיווק בבורסה בתל-אביב מסתכם ב-460.8 מיליון שקל, מאחר והמניה כמעט הכפילה את ערכה מתחילת 2009.

מדו"חותיה השנתיים של הרשת עולה כי מכירותיה בשנת 2008 ירדו ב-7.8% ל-944.89 מיליון שקל. הרווח הנקי טיפס ב-31.8% ל-69.65 מיליון שקל. תזרים המזומנים מפעילות שוטפת של החברה גדל אף הוא ב-55.1% ל-69.65 מיליון שקל.

תווי קנייה לחג לעובדי עוף העמק

בתוכנית הרדיו של יעל דיין בגלי צה"ל, "עושים צהריים", נשאל רמי לוי מה הסיכוי שירכוש את מפעל העופות עוף העמק. "מחר יש פגישה של היועץ המשפטי שלי ורואה החשבון עם המפרק. עד ה-21 באפריל צריך לתת את הצעת המחיר. אני לא היחידי כאן - אם הייתי היחידי, יכולתי לשבת ולגמור. ההצעה שלי עומדת בעינה - עכשיו זה תלוי בהם".

לדבריה של עדינה לוי אשתו, "זה נועד להוזיל את המחירים עוד יותר. החלטנו לוותר על 80% מעלות השכר לטובת הלקוחות. אנחנו נסתדר עם זה".

; לא צריך לרחם עליכם?

"לא, ברוך השם", ענתה לוי. "לאור המצב הכלכלי במשק, החלטנו להעניק ללקוחות את ההטבות והמבצעים - אנחנו נעשה את זה מתוך השכר האישי שלנו".

רמי לוי פנה במהלך השידור למוטי סער, יו"ר הוועד של עוף העמק, ואמר: "אם יש לכם בעיה, אני מוכן לתת לכם (לעובדי המפעל) תלושים לרכישה אצלי ברשת". "אני שמעתי את הדברים ואני מודה לו. אם הוא רוצה לעזור - אני אשמח", ענה סער. "תן לי את הרשימה של העובדים ואני אתן לך תלושים", הגיב לוי.

המגישה דיין סיכמה את הדברים: "אתם מדברים אחרי השידור ואתם עוזרים להם". על הדברים הוסיפה עדינה לוי שאמרה כי "אנחנו מקווים שנהיה דוגמא להרבה מאוד עסקים בישראל".

רמי לוירמי לוי