שלמור-אבנון-עמיחי לא יתמודד על תקציב הפרסום של שירותי בריאות כללית

המשרדים שיתמודדו על התקציב הם באומן-בר-ריבנאי, שהתקשרותו עם מכבי שירותי בריאות באה בימים אלה לקיצה; מקאן-אריקסון וראובני-פרידן, הנמנים על מערך הפרסום של הכללית; וזרמון-גולדמן

משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי, שנחשב לאחד המועמדים החזקים במכרז על תקציב הפרסום של שירותי בריאות כללית, לא יתמודד במכרז - כך נודע ל"גלובס". אתמול (ב') נסגרה סופית תיבת ההצעות של המכרז, ומתברר כי שלמור-אבנון-עמיחי כלל לא הגיש הצעה.

לשלמור-אבנון-עמיחי יש כיום נגיעה עקיפה לתקציב הכללית, שכן הוא מטפל במותג הוויטמינים "דרך חיים", בו שותפה הקופה. בחלק הארי של התקציב מחזיק מזה 5 שנים משרד הפרסום ראובני-פרידן, וחלק קטן ממנו מתנהל במשרד הפרסום מקאן-אריקסון.

המשרדים הנוספים שיתמודדו על התקציב הם: באומן-בר-ריבנאי, שהתקשרותו עם מכבי שירותי בריאות באה בימים אלה לקיצה; מקאן-אריקסון וראובני-פרידן, הנמנים כאמור על מערך הפרסום של הקופה; וזרמון-גולדמן.

אדלר-חומסקי, יהושע TBWA וגלר-נסיס הוזמנו להתמודד על התקציב, אך בחרו שלא לעשות כן. יש להניח כי שלושתם יתחרו על תקציב הפרסום של קופת-חולים מכבי, שיוצא בימים אלה למכרז.

המכרז על תקציב הפרסום של שירותי בריאות כללית, קופת-החולים הגדולה בישראל, הוא אחד המכרזים האטרקטיביים היום בענף הפרסום, אך נראה כי מי שיזכה בו בסופו של דבר ייאלץ להסתפק במחזור קטן יותר מאשר בשנים קודמות.

כפי שנחשף לראשונה ב"גלובס", בכללית הוחלט לקצץ את תקציב הפרסום בכ-40% ולהעמידו על 9 מיליון שקל, בשל הגירעון הצפוי של הקופה.