למרות כישלון מכרז הרדיו הדיגיטלי: ראש אגף הרדיו ברשות השנייה נשלחה לכנס בחו"ל

ראש אגף הרדיו ברשות, עידית צ'רנוביץ, נשלחה לכנס הרדיו הדיגיטלי בלאס וגאס - וזאת על אף העלויות הכספיות הגבוהות ; הרשות השנייה: "לימוד הנעשה בעולם נדרש והכרחי לגוף מוביל ומקצועי כרשות השנייה"

על אף שפרויקט הרדיו הדיגיטלי לא מתקדם, ברשות השנייה החליטו לשלוח את ראש אגף הרדיו ברשות לכנס הרדיו הדיגיטלי שנערך בימים אלה בלאס וגאס - וזאת למרות העלויות הכספיות הגבוהות. כך נודע ל"גלובס". זו הפעם הראשונה שנציג של הרשות השנייה משתתף בכנס זה, זאת על אף הקיצוץ התקציבי אותו מבצעת הרשות השנייה.

כזכור, לאחרונה נכשל מכרז הרדיו הדיגיטלי שפורסם על-ידי משרד האוצר במטרה למציאת מפעיל התשתית, וזאת לאחר שאף גורם לא ניגש למכרז. כשלון המכרז בא לאחר דחייה של שנתיים בביצועו.

יחד עם זאת ולמרות המיתון בשוק הטלוויזיה, מצאו לנכון ברשות השנייה לשלוח את ראש האגף הרדיו ברשות, עידית צ'רנוביץ, לכנס זה. מדובר כאמור בשנה הראשונה שבה משתתף נציג מהרשות בכנס.

מהרשות השנייה נמסר בתגובה: "כנס NAB הוא אירוע מוביל ומרכזי, המציג חידושים וסוגיות עדכניות בתחום השידורים ברדיו ובטלוויזיה. על סדר היום נמצאים נושאים כגון רדיו דיגיטלי, טכנולוגיות שידור חדשות ועדכונים בתחום הרגולציה. ישנה חשיבות להשתתפות אחראית תחום רדיו מטעם הרשות בכנס לקראת קבלת החלטות בנושאים אלה. ככלל, לימוד הנעשה בעולם לקראת ההתמודדות שלנו עם אתגרים תקשורתיים נדרש והכרחי לגוף מוביל ומקצועי כרשות השנייה".