אוניברסיטת ת"א ו"גלובס" יערכו תחרות בדילמות אסטרטגיות

במסגרת התחרות, תפנה חברה ישראלית, ששמה יישמר בסוד עד למועד הרשמי של פתיחת התחרות, אל המתמודדים ותבקש מהם להציע רעיונות לתכנון התרחבות

מכון אלי הורוביץ לניהול אסטרטגי באוניברסיטת תל אביב יקיים היום (ה') אחר-הצהריים תחרות בין קבוצות של סטודנטים לתואר MBA, שיתבקשו למצוא פתרונות יצירתיים לדילמה אסטרטגית שתוצג בפניהם.

במסגרת התחרות, שמתקיימת בשיתוף פעולה עם "גלובס", תפנה חברה ישראלית, ששמה יישמר בסוד עד למועד הרשמי של פתיחת התחרות, אל המתמודדים ותבקש מהם להציע רעיונות לתכנון ההתרחבות של החברה, לפי פרמטרים שיוצגו להם.

התחרות, Case Competition 2009, נערכת במתכונת של תחרויות בינלאומיות דומות הנערכות באוניברסיטאות מובילות בעולם. תיאור המקרה נכתב מדי שנה על-ידי צוות מהפקולטה לניהול בראשות אודי אהרוני.

הדילמה המוצגת לסטודנטים המתחרים עוסקת תמיד בחברה ישראלית הפועלת בשווקים בינלאומיים, שניצבת בפני דילמה אסטרטגית אקטואלית. האירוע הראשון נכתב בשנת 2005, ועסק במכתשים-אגן. בשנה שעברה כיכבה בתחרות גיוון אימג'ינג.