חברת נגב קרמיקה דיווחה היום (א') לבורסה בת"א על תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של 2009. החברה דיווחה על עלייה בשורה העליונה והתחתונה.
ע"פ הדו"חות, מחזור המכירות לרבעון הראשון הסתכם בכ-111.3 מיליון שקל, גידול של 3% לעומת סך של כ-107.9 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.
הרווח הנקי המיוחס לבעלי מניות הרוב עלה ברבעון ב-42% והסתכם ב-5.07 מיליון שקל, זאת לעומת רווח נקי של 3.57 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2008.
הרווח הגולמי עלה ב-13% ל-39.6 מיליון שקל, שיעור הרווח הגולמי עמד על 35.5% מהמכירות, לעומת 32.3% בתקופה המקבילה. לדברי החברה, הסיבות העיקריות לעלייה ברווח הגולמיהן עלייה בפעילות הרשת הקמעונאית ושינוי בתמהיל המוצרים.
הרווח התפעולי זינק ב-56% ל-84 מיליון שקל, ושיעור הרווח התפעולי מסך המכירות עמד על 7.5%, לעומת 5% בתקופה המקבילה.
אבי מוטולה, מנכ"ל נגב: "החברה ממשיכה ביישום אינטנסיבי של היעדים האסטרטגיים והפיננסים אותם הציבה הנהלת החברה. תחילת 2009 עומדת בסימן של ביסוס והעמקת מובילות השוק שלנו בישראל, תוך הגדלה משמעותית של נתח השוק שלנו מול המתחרים בכל המגזרים בהם אנחנו פועלים".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.