עוד עזיבה ב"מעריב": סמנכ"ל הכספים יוסי ימין הודיע לנמרודי על רצונו לסיים את תפקידו

זאת לאחר 14 שנים ■ עופר נמרודי: "הנהלת הקבוצה שוקדת בימים אלה על שילובו של ימין בקבוצת הכשרת היישוב" ■ אתמול הודיעו העורכים הראשיים של "מעריב", דורון גלעזר ורותי יובל, על התפטרותם מתפקידם

יוסי ימין, סמנכ"ל הכספים של "מעריב ", הודיע לעופר נמרודי, מנכ"ל החברה, על רצונו לפרוש מתפקידו, זאת לאחר 14 שנות פעילות.

ימין כיהן כחבר הנהלה בכיר ב"מעריב". בנוסף לתפקידו כסמנכ"ל הכספים של קבוצת "מעריב", היה שותף בהתווית תוכניות ההתייעלות בחברה ובגיבוש ההסכמים מול הבנקים.

ימין מסר היום (ג'): "אני מודה לעופר נמרודי על ההזדמנות הגדולה שניתנה לי לעבוד ב'מעריב', ארגון שהוא הרבה מעבר למקום עבודה עבורי ותמיד יישאר כך. לאחר תקופה מרתקת, רבת אתגרים והישגים, אני מרגיש צורך לצאת לדרך חדשה על מנת להתנסות באתגרים מקצועיים נוספים".

עופר נמרודי, מנכ"ל מעריב החזקות, התייחס להודעתו של ימין ואמר: "אני מודה מאוד ליוסי על שנים רבות של עבודה משותפת, מקצועית ואינטנסיבית. הנהלת הקבוצה שוקדת בימים אלה, על שילובו של ימין בקבוצת הכשרת היישוב . אני מאחל לו הצלחה רבה בכל תפקיד שיבחר".

כזכור, אתמול (ב') הודיעו העורכים הראשיים של "מעריב", דורון גלעזר ורותי יובל, על התפטרותם, זאת לאחר פחות משנתיים בתפקיד. גלעזר ויובל נימקו את החלטתם "בחילוקי דעות תקציביים". גורמים בעיתון טוענים כי השניים לא הסכימו לקיצוץ נוסף בעובדים ובשכר, וגורם ב"מעריב" אף מסר כי "החלטתם הפתיעה מאוד את עופר נמרודי".