ערוץ 10 חוסך בהוצאות: מקדים את "הלילה עם ליאור שליין" לשעה 22:00

הקדמת תוכנית האירוח של ליאור שליין, שעלותה הכספית נמוכה בהרבה משאר הז'אנרים הטלוויזיוניים, תקטין משמעותית את עלויות התוכן של הערוץ

ערוץ 10 מצמצם את ההוצאות על הפריים-טיים: תוכניתו היומית של ליאור שליין, "הלילה עם שליין" תוקדם לשעה 22:00, זאת במקום שידורה כיום בשעה 23:00. המהלך נובע ככל הנראה מרצונו של ערוץ 10 לחסוך בהוצאות התוכן שעולות משמעותית כשמדובר בתוכניות המשובצות בשעות הפריים-טיים.

שעות הפריים-טיים של הערוצים המסחריים מתחילות בשעה 20:00 ונמשכות עד 23:00. שעות אלה מוקדשות בדרך כלל לתוכניות יקרות כמו ריאליטי, דרמה ותחקירים. מהלך זה של הקדמת תוכניתו של ליאור שליין שהינה תוכנית אירוח, תוכנית שעלותה הכספית נמוכה בהרבה משאר הז'אנרים הטלוויזיוניים, תקטין משמעותית את עלויות התוכן של הערוץ.

מנגד, המשמעות של ההחלטה של הערוץ היא כי למעט מהדורת החדשות שמסתיימת בשעה 21:00 תיוותר רק תוכנית אחת החל מ-21:00 ועד 22:00 . מהלך זה משקף ככל הנראה את מצוקת המזומנים בו מצוי הערוץ כמו גם את היקף החובות שעליו להחזיר כבר בתקופה הקרובה בגין מחויבויות עבר, מהם כ-70 מיליון שקל בתחום התוכן.

בערוץ מציינים כי מדובר במעבר למשך 3 חודשי הקיץ, עד החגים. במקביל, תוכנית סיכום חדשות היום, "היום שהיה" עם גיא זהר, תשודר מדי ערב בשעה 23:00.

ליאת פלדמן, סמנכ"ל התכניות ערוץ 10: "שליין הינו יוצר מרכזי וחשוב בערוץ 10, והקדמת שעת השידור של תכניתו תלווה בעיבוי והרחבה של תכני הומור סאטירה וכיף".