רני רהב ושרי אריסון נפגשו ביום שישי האחרון; הערכות: תקציב יחסי הציבור של קבוצת אריסון יחזור לרהב

רהב ניהל את תקציב יחסי הציבור של הקבוצה במשך שנים, אך לפני מעט פחות משנה נפרדה ממנו אריסון ■ כל זאת, עד פיטורי איריס דרור על רקע ראיון בלעדי ויוצא דופן למגזין "ליידי גלובס" ■ רהב מכחיש: "שרי אריסון ואני נפגשים תמיד בשמחה ובאהבה, אך הנושא מעולם לא עלה על סדר היום, לא אוף ולא און-רקורד" ■ אריסון מכחישה גם היא: "לקבוצה יש דוברת פנימית שממשיכה בתפקידה"

לאחר הדחתה של איריס דרור, מנהלת שפה ותקשורת בקבוצת אריסון, בסוף השבוע שעבר, גורמים בכירים בשוק מעריכים כי שרי אריסון תחזיר את תקציב יחסי הציבור שלה למשרדו של רני רהב. עוד נודע ל"גלובס" כי רהב נפגש עם אריסון ביום שישי האחרון.

רהב ניהל את תקציב יחסי הציבור של הקבוצה במשך שנים, אך לפני מעט פחות משנה נפרדה ממנו אריסון והחלה לטפל בענייני התקשורת אין-האוס. ההערכות דיברו על הפסד ריטיינר בהיקף של כ-200 אלף דולר בשנה עבור רהב. גורמים המקורבים לרהב אמרו כי עניין החזרת התקציב לא עומד כרגע על הפרק, וכי אריסון ורהב נפגשים באופן תדיר - בלי קשר ליחסי העבודה ביניהם.

לאור המשבר התקשורתי סביב הדרישה להדחתו של יו"ר בנק הפועלים דני דנקנר שהתרחש לאחרונה, גורמים בשוק העריכו כי אריסון תחזיר את הפעילות התקשורתית של הקבוצה לידי רהב. גורמים בכירים בשוק העבירו ביקורת רבה על הדרך בה טופל המשבר על-ידי הבנק וקבוצת אריסון מבחינה תקשורתית.

בראיון שנתנה איריס דרור ל"גלובס" לאחרונה היא ציינה כי היא זו שהמליצה לאריסון לעזוב את משרדו של רהב, והיא מאמינה כי מאז תדמיתה של אריסון השתפרה.

בראיון שנתן לאחר מכן רהב ל"גלובס" הוא אמר: "כחצי שנה לפני שעזבתי את תפקידי כדובר, הקבוצה קיבלה סקר שבו עלו ממצאים חד-משמעיים ששרי אריסון היא אשת העסקים המובילה בישראל. כל הנוכחים בחדר, כולל איריס דרור, לא האמינו, כי הם האמינו בתזה שהם המציאו לעצמם - אך אני ידעתי את האמת, כי אני מאמין גדול בשרי אריסון. על כל דבר אני מבליג, אבל מי שינסה היום, מחר, או בעוד 100 שנה לשכתב את האמת - יצטרך להתמודד איתי, וזה לא קל. האמת תמיד מנצחת גם אם זה לוקח זמן, ולי יש סבלנות".

רני רהב מסר בתגובה: "שרי אריסון ואני נפגשים תמיד בשמחה ובאהבה, הנושא מעולם לא עלה על סדר היום, לא באוף ולא און-רקורד. מיותר לציין כי ההערכות על מה חברים מדברים בשיחות פרטיות הן מיותרות לחלוטין, ובמקרה זה לא היו ולא נבראו".

יו"ר קבוצת אריסון, שרי אריסון, אמרה היום: "אני נפגשת עם רני רהב מדי פעם, כי אנחנו חברים. רני לא חוזר להיות דובר הקבוצה. לקבוצה יש דוברת פנימית, מיכל גורביץ, שממשיכה בתפקידה".