תם סיפור הסינדרלה: סוזן בויל הגיעה "רק" למקום השני בגמר תוכנית הכשרונות הבריטית

למרות הציפיות הגדולות, ואולי בגללן - הרווקה הסקוטית שכוכבה דרך בעקבות מיליוני הצפיות בסרטון הווידיאו שלה ב-YouTube הפסידה אמש בגמר התוכנית Britain's Got Talent לקבוצת הרקדנים דייברסיטי

חדשות 2 ב - MAKO / לחדשות 2 ב - 'רשת'

תם סיפור הסינדרלה. סויזן בויל - הרווקה הסקוטית פשוטת המראה שכוכבה דרך בעקבות מיליוני הצפיות בסרטון הווידיאו ב-YouTube, בו היא הפליאה לשיר בתוכנית Britain's Got Talent (המקבילה ל"הדבר הגדול הבא" ששודרה בארץ) - הגיעה רק למקום השני בגמר.

נדמה היה כי המתח ששרר על במת תחרות הכישרונות הבריטית לא היה רב יותר: המועמדים האחרונים ניצבים משני צידיו של המנחה, מתוחים, נרגשים ובעיקר מלאי תקווה להיות ה"דבר הבא". סוזן בויל, שעברה קורס מזורז בלהיות סלב בעלת שם עולמי, עמדה קפואה כשהבעה מפוחדת על פניה. כשנראה היה שאי-אפשר למתוח יותר את הצופים ואת המתמודדים הכריז המנחה: בויל במקום השני.

סיפור הסינדרלה, שהחל באודישן תמים, הגיע אמש לקיצו כשבויל הפסידה את המקום הראשון לקבוצה של 11 רקדנים בשם דייברסיטי, שיתחלקו בפרס של 100,000 ליש"ט. אך מעבר לאושר הגדול על עצם הזכייה, נראה כי היתה תדהמה מכך שהצליחו לגבור על הכוכבת הגדולה ביותר שיצאה אי-פעם מתוכנית ריאליטי.

אין ספק כי בויל לא צריכה את הכתר כדי להרגיש מלכה. בשבועות האחרונים היא זכתה להתעניינות בלתי פוסקת מצד התקשורת וגם לשדרוג המראה. לכך הצטרפו גם השמועות על מצבה הנפשי המתערער והתקפי הזעם. אך למרות ההפסד, הפגינה בויל אצילות אמיתית ואיחלה לזוכים בהצלחה. "הטובים ביותר זכו", היא ענתה כשנשאלה להרגשתה מיד לאחר ההכרזה על הזוכים, והוסיפה "היה להם מופע מצוין".

מעבר לאכזבה הקלה שאולי חשה, נראה היה כי הסקוטית בת ה-47 התמלאה בתחושת הקלה. בזמן שהמנחה סיכם את השתתפותה בתחרות, בויל קדה קידה, עשתה פרצופים למצלמה, רקדה ואפילו חשפה את רגלה מבעד לשמלתה החסודה. כמו הקהל שעמד על רגליו, כך גם בויל יודעת שרגעי התהילה קרבים לקיצם. למרות שבמקרה של בויל, הכול יכול לקרות.