שר התקשורת כחלון נפגש עם נציגי ערוץ 10; הודיע כי יבחן דרכים להצלת הערוץ

כזכור, כחלון הודיע לפני כשבועיים כי אין בכוונתו לבצע שינויי חקיקה לגבי ערוץ 10 ■ שלשום הבהירה יו"ר הרשות השנייה כי על ראשי הערוץ לגבש פיתרון כבר בשבוע הקרוב - אחרת לא יהיה מנוס מלפרסם מכרז חדש להפעלתו

פגישה נוספת ללא הכרעות: שר התקשורת, משה כחלון, נפגש היום (ד') עם נציגי ערוץ 10 - יוסי מימן, מבעלי הערוץ; ומודי פרידמן, סגן יו"ר הערוץ. בסיום הפגישה הודיע השר כחלון כי יבחן דרכים להצלת הערוץ.

כזכור, כחלון הודיע לפני כשבועיים כי אין בכוונתו לבצע שינויי חקיקה בכל הקשור לערוץ 10. אמירה משמעותית זו למעשה רוקנה מתוכן את המלצות דו"ח תורג'מן, שהוכן על-ידי ועדה של מועצת הרשות השנייה בראשות רחל תורג'מן.

יחד עם זאת, אם כחלון יחליט לאפשר אופק לערוץ, יהיה עליו לחזור בו מהצהרתו בדבר אי שינוי החקיקה - בטח ובטח לאחר ששלשום (ב') הבהירה יו"ר מועצת הרשות השנייה, נורית דאבוש, כי על ראשי הערוץ לנסות ולגבש פיתרון כבר בשבוע הקרוב - אחרת לא יהיה מנוס מלפרסם מכרז חדש להפעלתו.

יחד עם זאת, גם הגורמים הרגולטוריים יודעים היטב כי אין מתעניינים בשלב זה להתמודד במכרז על ערוץ 10 - דבר שמותיר גם את הרגולטור ככזה המחוייב למצוא פיתרון להצלת הערוץ, שכן אם לא יימצא כזה - קיימת סכנה לסגירת ערוץ 10 כבר בינואר הקרוב.

מערוץ 10 נמסר: "אין לנו מה להוסיף מעבר להודעת משרד התקשורת".