רצה לזהב: yes רכשה את "ברייק הזהב" בגמר "המירוץ למיליון" תמורת 150 אלף שקל

רשת משקיעה כ-400 אלף דולר בגמר של "המירוץ למיליון" - זאת לאחר שהשקיעה 5 מיליון דולר בעונה כולה ■ "ברייק הזהב" הוא הבוננזה של זכייני הטלוויזיה המסחרית, בעיקר בערבי הגמר של תוכניות הריאליטי

חברת yes רכשה את "ברייק הזהב" בגמר "המירוץ למיליון" בעלות מדווחת של כ-150 אלף שקל. הגמר ישודר על-ידי זכיינית ערוץ 2 רשת ביום חמישי הקרוב, ה-11 ביוני. הפרסומת תשודר רגע לפני ההכרזה על הזוכה בעונה הראשונה.

כפי שפורסם ב"גלובס", רשת משקיעה למעלה מ-400 אלף דולר בגמר של "המירוץ למיליון", השקעה שמתווספת לכ-5 מיליון דולר שהושקעו בהפקת העונה כולה. עד שידור הגמר צפויים ברשת לקבל החלטה האם לצאת להפקת עונה שנייה של "המירוץ למיליון", שאלה שנבחנת על-ידי הזכיינית במהלך החודש האחרון.

"ברייק הזהב" היא הבוננזה של זכייני הטלוויזיה המסחרית, בעיקר בערבי הגמר של תוכניות הריאליטי. רק לפני כחודשיים רכשה חברת בזק (חברת האם של yes) את "ברייק הזהב" בגמר "האח הגדול VIP" תמורת סכום מוערך של כ-250 אלף שקל. בעבר הוערך כי עלות "ברייק הזהב" בעונה הראשונה של "האח הגדול", שנרכש גם הוא על-ידי בזק, עמד על כ-187 אלף שקל.

כאמור, רשת מצלמת את תוכנית הגמר של "המירוץ למיליון" מחוץ לגבולות הארץ. מדובר ביעד מרוחק, ואנשי ההפקה והמתמודדים כבר יצאו לאתר לפני כ-10 ימים.

רשת נערכת להפיק מאירוע הגמר 3 תוכניות שונות (תוכנית הגמר ושתי תוכניות נוספות), ובכך למעשה להפחית את העלויות הגבוהות באמצעות חלוקתם ל-3 פרקים שונים.

בפרק ההזנקה לגמר מתמודדים 3 הזוגות במשימות אקסטרים. על קו הסיום יחכו לזוג המנצח כל מתמודדי העונה, כמו גם הפרס - מיליון שקל.

בסך-הכל יהיו בפרק הגמר של "המירוץ למיליון" 25 דקות פרסום, שיכללו למעלה מ-50 פרסומות.

ברייק הזהב