ועידת תקשורת ונתח שוק 2009 תיערך ב-13 ביולי

במסגרת הוועידה ייחשף לראשונה מדד המותגים של "גלובס" לשנת 2009

ועידת תקשורת ונתח שוק 2009, הוועידה השנתית לתחומי התקשורת, האינטרנט, הפרסום, והשיווק, של "גלובס", עיתון העסקים של ישראל, תיערך ב- 13 ביולי 2009.

בין הנושאים בהם תעסוק הוועידה: המודל העסקי הנוצר כתוצאה מחוקי התקשורת החדשים, המגמות המשתנות בצריכת המדיה, הטכנולוגיות המשפיעות על פלטפורמות המדיה השונות והדרך בה הן פועלות כספקיות תוכן.

כמו כן יועלו לדיון מספר דיונים המתמקדים בעולם השיווק והפרסום - שיווק בערוצי התקשורת השונים (רדיו, טלוויזיה, העיתונות הכתובה ואתרי האינטרנט), מהם כלי השיווק החדשים הנוצרים כתוצאה מריבוי ערוצי התקשורת, מי מהם עונה על הצרכים ובאילו דרכים ועוד.

בנוסף יינתן ביטוי לתעשיית האינטרנט, הון הסיכון ויזמים במסגרת שיתוף-פעולה עם TWS2009, שנעשה בשיתוף עם הבלוג the.co.ils. יעלו לדיון נושאים כמו גיוסי הון, שיווק חברתי והשוק הישראלי כחלק מעולם האינטרנט הגלובלי. כמו כן ייבחרו ויציגו על הבמה 10 הסטארט-פים המובילים בישראל בתחומי האינטרנט והמובייל. את המועמדות ניתן להגיש ב- www.tws2009.com

ועידת תקשורת ונתח שוק של "גלובס" בשיתוף TWS תכנס כמדי שנה את בכירי ענפי השיווק, הפרסום, המדיה, האינטרנט, והתקשורת בישראל להעלות על סדר היום את הדילמות המרכזיות העומדות בפני חברות, מובילי דעה ומקבלי החלטות בתחומים אלה. במסגרת הוועידה ייחשף מדד המותגים של "גלובס" לשנת 2009.