הסכם הממון של אריסון וגלזר: יוותר על זכויותיו בנכס יוקרתי סמוך למיאמי ביץ' ששוויו נאמד ב-9.35 מיליון דולר

מדובר בווילה מרשימה המשתרעת על כ-790 מ"ר, מצוידת בשבעה חדרי שינה, במזח פרטי ובשתי בריכות שחייה, ומשקיפה על נופיהם המרהיבים של המפרץ ושל האוקיינוס ■ גלזר, מצידו, יכול היה להתנחם בשתי עסקות נדל"ן מוצלחות שעשה במורד הרחוב בכ-12 מיליון דולר ■ בחודש שעבר השניים אמרו לתקשורת כי הם "מאחלים זה לזה כל טוב והצלחה"

רוצים לרכוש את ספרה החדש של שרי אריסון "לידה"? הקליקו כאן

בחודש שעבר הודיעו שרי אריסון, בעלת השליטה בבנק הפועלים, ובן זוגה איש העסקים עופר גלזר, כי פתחו בהליכי גירושים לאחר שש שנות נישואים מתוקשרים. בעקבות ההודעה הרשמית התפרסמו בכלי התקשורת דיווחים מפי מקורבים לבני הזוג, שלפיהם נחתם ביניהם הסכם ממון. בני הזוג עצמם סירבו להתייחס לנושא, והסתפקו בהודעה מפי דובריהם שלפיה הם "מאחלים זה לזה כל טוב והצלחה".

אריסון/ צלם: איב דייגו

ממידע המתפרסם כאן לראשונה עולה, כי בני הזוג הגיעו להבנות בנושאים הקשורים לחלוקת רכוש ביניהם כבר לפני כשנה וחצי. מבחינה כרונולוגית, הדבר התרחש חודשיים לאחר מסיבת יום ההולדת ה-50 הנוצצת שערך גלזר לאריסון, וחמישה חודשים לאחר שסיים לרצות את עונש המאסר שנגזר עליו.

ב-2 בנובמבר 2007 התייצב גלזר במשרד עו"ד גורניצקי, המטפל בענייניה של אריסון, וחתם על כתב ויתור על זכויות (Quitclaim deed) לגבי נכס נדל"ן בבל הארבור, פלורידה. זו שכונת יוקרה הסמוכה לאוקיינוס האטלנטי, רבע שעת נסיעה מצפון למיאמי ביץ'. על-פי נוסח הכתב, התחייב גלזר כלפי בת זוגו המיליארדרית לוותר על כל תביעה או זכות בנכס.

אריסון/ צלם: איב דייגו

מדובר בווילה מרשימה, השוכנת בבית מספר 276 בבל ביי דרייב, הרחוב היוקרתי שמקיף את שכונת בל הארבור עם וילות הנושקות ללגונה שבין האוקיינוס לעיר מיאמי. מאחד ממשרדי התיווך המקומיים נמסר ל-G, כי שטחו הבנוי של הבית משתרע על כ-790 מטרים רבועים, והוא מצויד בשבעה חדרי שינה, במזח פרטי ובשתי בריכות שחייה. השכונה עצמה מגודרת ומאובטחת, וזכתה לכינוי "השכונה הישראלית" בגלל מספרם הרב יחסית של ישראלים המתגוררים בה, בהם זמר העבר מוטי פליישר.

אריסון/ צלם: איב דייגו

הבית נרכש באוקטובר 2003 תמורת 5.9 מיליון דולר. באותו זמן נרכש גם הבית הסמוך לו, מספר 272, תמורת 4.25 מיליון דולר. שתי הווילות נרכשו בנאמנות ונרשמו על-שם עורך דין אמריקאי המקורב למשפחת אריסון. הווילות מוקפות דקלים וגינות מוריקות ומשקיפות על נופיהם המרהיבים של המפרץ ושל האוקיינוס. זמן קצר לאחר שגלזר חתם על כתב הוויתור נרשמו שני הבתים במאוחד על-שמה של אריסון. הערכת שמאי שצורפה להליכים העריכה את שווי הנכס המאוחד ב-9.35 מיליון דולרים. אגב, מביקור שנערך השבוע בבית מס' 276 התברר שהמקום מתוחזק היטב.

מעניין לציין, כי גלזר היה מעורב בעסקות נדל"ן נוספות באותו רחוב. בדצמבר 2003 רכשה חברה בשליטתו את בית מספר 244, תמורת 4.25 מיליון דולרים. הבית נמכר בנובמבר 2005 תמורת 6.1 מיליון דולרים, כך שהחברה יכלה לרשום רווח הון נאה. חברה אחרת בשליטתו רכשה באוקטובר 2003 את בית מספר 224 תמורת 4.1 מיליון דולרים. זהו בית צנוע יחסית, רק ארבעה חדרי שינה וארבעה וחצי חדרי אמבטיה בשטח של מעל 500 מטרים רבועים. הבית נמכר בינואר 2006 תמורת 6 מיליון דולרים.

אריסון/ צלם: איב דייגו

בסביבתה של אריסון ביקשו שלא להתייחס לידיעה. דוברו של גלזר מסר, כי "עופר גלזר אינו מגיב על ידיעות בנושאים אישיים".