HSBC מוריד מחיר היעד למניית נייס: תמשיך לסבול מהמשבר

האנליסטים: נייס תהיה אחת החברות הראשונות שייהנו מהופעת סימנים ראשונים של התאוששות ■ חוזרים על המלצת "תשואת יתר", אך מחיר היעד מופחת ב-2 דולר ל-32 ד', המשקף פרמיה של כ-37% על מחיר השוק

נייס תהיה אחת החברות הראשונות שייהנו מהופעת סימנים ראשונים של התאוששות, כך מעריכים היום (ב') האנליסטים אבשלום שמעי ומאנינג נאמאנה מ-HSBC.

עד שזה יקרה גם נייס תסבול מהמשבר, ולפיכך המלצתם על מניית החברה אמנם נותרת ללא שינוי, "תשואת יתר", אך מחיר היעד מופחת ב-2 דולר לרמה של 32 דולר, מחיר המשקף פרמיה של כ-37% על פני מחיר השוק.

להערכת האנליסטים של HSBC, תוצאות הרבעון השני יהיו חלשות יחסית: הכנסות של 140.3 מיליון דולר ורווח נקי של 36 סנט למניה, בדומה לרבעון הראשון, ובמחצית השנייה צפויה להערכתם התאוששות.

האנליסטים מורידים את תחזית ההכנסות השנתית של נייס מ-687 מיליון דולר ל-620 מיליון דולר, ואת הרווח למניה מ-1.76 דולר ל-1.58 דולר. תחזית ההכנסות לשנת 2010 מופחתת גם היא, ב-10%, להכנסות של 681 מיליון דולר, ותחזית הרווח הונמכה ב-4% ל-1.79 דולר למניה.

נייס, המנוהלת על ידי חיים שני, מספקת פתרונות לניתוח הקלטות קול והקלטות וידיאו דיגיטליות. החברה נסחרת במקביל בנאסד"ק ובבורסה של ת"א לפי שווי שוק של 1.4 מיליארד דולר.