יפעת בקרת פרסום: ההשקות הגדולות מתחילת השנה מנעו ירידה חדה בהוצאה לפרסום

בין ההשקות הגדולות השנה ניתן למנות את טרה, מגה בול, GSM בפלאפון ויופלה YYY ■ דירוג משרדי הפרסום והמפרסמים של יפעת בקרת פרסום למחצית הראשונה של 2009 ייחשף בוועידת תקשורת ונתח שוק של "גלובס"

סיכום יפעת למחצית הראשונה של 2009 בענף הפרסום, שייחשף ביום שני הקרוב בוועידת תקשורת ונתח שוק, יעלה כי ענף הפרסום רשם ירידה בהיקפים מתחילת השנה, אולם ההשקות הרבות מתחילת השנה מנעו ירידה חדה יותר בהוצאה לפרסום.

לדברי נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום, "המיתון גורם למפרסמים לא מעטים להנמיך את הלהבה הפרסומית, או לדחות קמפיינים לעתיד כלכלי בהיר יותר. אחת הראיות היא הירידות בזמן האוויר ברדיו ובטלוויזיה ובמספר האינטשים בעיתונים הבולטים".

עם זאת, מספר השקות בולטות של מפרסמים גדולים, שגובו במסעות פרסום מעל לקו, מנעו ירידה חדה יותר של הענף.

בין ההשקות החדשות ניתן למנות את ההשקה המחודשת של טרה, מותג המרכולים החדש של רבוע כחול, מגה בול; ההשקה של רשת התקשורת החדשה GSM בפלאפון, רשת התקשורת הביתית של אורנג', השקת יופלה YYY ונוספים.