S&P העולמית מאשררת דירוג "-BBB" לאקוויטי 1 של גזית גלוב

חברת הדירוג מעניקה לאג"ח של זרוע הנדל"ן של גזית גלוב תחזית דירוג יציבה ■ מהסיבות לדירוג: רמת מינוף מתונה, פורטפוליו עשיר ויכולת החזר חובות טובה

חברת הדירוג העולמית S&P מאשררת דירוג "BBB" לאג"ח של אקוויטי 1 , החברה הבת (52.3%) של גזית גלוב , תוך מתן תחזית דירוג יציבה.

הדירוג משקף את ההערכה של חברת הדירוג, כי לאקוויטי 1, קרן הריט האמריקנית המרכזת את פעילות הנדל"ן בארה"ב של גזית גלוב, סל מוצרים מגוון, ומכירות אחרונות של מניות החברה, שנועדו להחזר חובות, משפרות את רמת הנזילות של החברה. "כתוצאה מכך, רמת המינוף של החברה ויכולת החזר החובות, השתפרו במידה רבה". אמרו ב-S&P.

האנליסטים ציינו, כי המזומנים שבידי החברה מקזזים חולשות אחרות בתחום הנדל"ן המניב, לזאת נוספת מדיניות חלוקת דיבידנד גבוהה, ופוטנציאל בפעילות הנדל"ן בפלורידה.

לדבי חברת הדירוג, תזרים המזומנים של אקוויטי 1 ייתמך בפורטפוליו העשיר של החברה בתחום מרכזי המסחר. זאת, בנוסף לתוכנית צמצום העליות שביצעה אקוויטי 1 לאחרונה.

S&P מאמינה כי אקוויטי 1 תעמוד בהתחייבותיה, והתבססה על הערכה זו במתן הדירוג ואופק הדירוג. עם זאת, סייגו בחברת הדירוג, הם ישנו את תחזית הדירוג לשלילית, אם התזרים השוטף של אקוויטי 1 לא יוכל לכסות את חלוקת הדיבידנד ב-2009.