הגלייזרים: יש לפרגוסון 60 מיליון ליש"ט לבזבוזים על רכש

בעקבות הביקורת על חוסר ברכש, הבהיר דובר הבעלים כי "יש למנצ'סטר יונייטד יתרת מזומנים של 60 מיליון ליש"ט שאפשר להשתמש בה לרכש, לשדרוג השירותים או להחלפת השטיחים"

חוסר הפעילות של מנצ'סטר יונייטד בשוק ההעברות, למרות מכירתו של כריסטיאנו רונאלדו לריאל מדריד עבור 80 מיליון ליש"ט, אינה נובעת מבעיית מזומנים או מהחוב לרכישת המועדון שעומד על 666 מיליון ליש"ט. כך הסביר היום לתקשורת טהסין ניאני, הדובר של משפחת גלייזר שמחזיקה בבעלות על המועדון.

"מנצ'סטר יונייטד לא נפגעה עד עכשיו מהמשבר הכלכלי", אמר הדובר, "אבל זה יהיה טפשי לומר שלא תהיה לו השלכה בעתיד הקרוב כי קשה לדעת מה יקרה למשל עם נתונים כמו מכירת כרטיסים". ניאני גילה כי "ההחזר השנתי של ההלוואה שלקחה משפחת גלייזר בעת רכישת המועדון עומד על 43.3 מיליון ליש"ט, בעוד שהרווח התפעולי שלנו עומד על 80 מיליון. בנוסף ייכנסו לנו עוד 25 מיליון ליש"ט ממכירת שחקנים. כלומר, אנחנו מדברים על יתרת מזומנים של 60 מיליון ליש"ט שאפשר להשתמש בה לרכש, לשדרוג השירותים או להחלפת השטיחים".

עד כה השקיעה מנצ'סטר יונייטד ברכש 26 מיליון אירו, מתוכם 19 מיליון עבור לואיס ולנסיה מוויגאן. מנצ'סטר סיטי מובילה את שוק ההעברות של הפרמיירליג עם 93 מיליון אירו עד כה.