קתרין זיטה-ג'ונס היא השחקנית העשירה ביותר בבריטניה

זיטה-ג'ונס שווה 170 מיליון ליש"ט - הרבה יותר מכל שחקן בריטי אחר, בעיקר הודות להונו של בעלה מייקל דגלאס ■ במקום השני מדורג שון קונרי ואחריו אנטוני הופקינס

הסרט החדש "הארי פוטר והנסיך חצוי הדם" מלוהק ברובו בשחקנים בריטים, מה שגרם ל"טיימס" של לונדון לפרסם את רשימת השחקנים הבריטים ששכרם יכול לתחרות בזה של עמיתיהם האמריקנים, שבדרך-כלל מככבים במדורי הכלכלה.

בראש הרשימה מככבת קתרין זיטה-ג'ונס יחד עם בעלה מייקל דגלאס. השווי של השניים מוערך ב-170 מיליון ליש"ט. זיטה-ג'ונס שווה הרבה יותר מכל שחקן בריטי אחר, בעיקר הודות להונו של בעלה, אך גם היא כיכבה בכמה שוברי קופות, כולל "שיקגו" ו"אושן 12". בני-הזוג לא מתביישים להפגין את רווחתם הכלכלית. הם הוציאו 1.5 מיליון ליש"ט על חתונתם במלון פלאזה של יצחק תשובה במנהטן.

אחרי זיטה-ג'ונס מדורג ג'יימס בונד לשעבר, הלא הוא סר שון קונרי. החשבון של קונרי בבנק מכיל 80 מיליון ליש"ט. למרות שהוא סירב לתפקיד גנדולף הקוסם בטרילוגיית הסרטים "שר הטבעות", תפקיד שיכול היה להכניס לו עד 400 מיליון דולר, קונרי מגיע בקלות למקום השני ברשימה. סוד ההצלחה הוא 7 סרטי בונד שעדיין נהנים מביקוש גבוה.

אנטוני הופקינס, עם שווי של 65 מיליון ליש"ט, תופס את המקום השלישי בדירוג. הופקינס, יליד וויילס, הוא האיש שגילם את הרוצח הקניבל חניבעל לקטר ב"שתיקת הכבשים", והוא מתואר לעיתים כ"שחקן הגדול ביותר בדורו".

במקום הרביעי נמצא עוד בונד לשעבר: סר רוג'ר מור. השווי של מור הוא 50 מיליון ליש"ט. הוא כיכב ב-7 מסרטי בונד, כולל "חיה ותן למות" ו"רישיון להרוג". מור חייב גם חלק נכבד מעושרו לנישואיו עם המולטי-מילונרית הדנית-שבדית כריסטינה תולסטראפ.

הלנה בונהם-קרטר (בת-זוגו של הבמאי טים ברטון) שווה 50 מיליון ליש"ט, בני-הזוג נמצאים יחד במקום החמישי. בונהם-קרטר ידועה בעיקר בזכות תפקידיה בסרטים שביים שותפה לחיים ברטון, כולל "סוויני טוד" ו"צ'רלי בממלכת השוקולד".