לראשונה: קמפיין טלוויזיה למותג של קבוצת "ידיעות אחרונות"

הקמפיין ללוח האינטרנטי WIN WIN עלה באופן בלעדי בזכיינית ערוץ 2 רשת ■ גורמים המקורבים לעסקה: "לא מדובר בשינוי האסטרטגיה הפרסומית של 'ידיעות אחרונות' אלא בעסקת ברטר עם רשת"

לראשונה בהיסטוריה, אחד ממותגי קבוצת "ידיעות אחרונות" עולה בקמפיין טלוויזיה. ל"גלובס" נודע כי קמפיין למותג האינטרנטי WIN WIN מקבוצת "ידיעות אחרונות" עלה הבוקר (ד') בקמפיין בטלוויזיה. הקמפיין עלה באופן בלעדי בזכיינית ערוץ 2 רשת.

גורמים המקורבים לעסקה מסרו כי "לא מדובר בשינוי האסטרטגיה הפרסומית של 'ידיעות אחרונות' אותה היא מובילה במשך 20 שנה, לפיה העיתון לא מפרסם בטלוויזיה - אלא בעסקת ברטר שהיא חלק משיתוף-הפעולה שבין ynet לרשת, וזו גם הסיבה שרשת היא זכיין הטלוויזיה היחיד שמפרסם את הקבוצה".

המתחרה הגדול של WIN WIN, אתר יד2, נמצא באופן קבוע בטלוויזיה ומעלה סרטונים קצרים של כ-15 שניות. הקמפיין של WIN WIN עלה לאוויר באמצעות משרד הפרסום OPEN המטפל במותג מאז השקתו. זה הקמפיין השלישי של המותג שעולה - רק שעתה הוא כולל את כל אמצעי המדיה.

נמנעו מטלוויזיה

לאורך השנים נמנעה קבוצת "ידיעות אחרונות" מפרסום בטלוויזיה, זאת כחלק מאסטרטגיה ארוכת שנים. גם בימים בהם הקבוצה היתה שותפה בזכיינית רשת, מעולם לא עלו קמפיינים של אחד ממותגיה במדיום הטלוויזיוני. בכל הפעמים התרכזה הקבוצה בפרסום באינטרנט, בשילוט חוצות, ברדיו ובעיתונות.

אתר WIN WIN הושק על-ידי קבוצת "ידיעות אחרונות" לפני כשנתיים וחצי בהשקעה של מיליוני שקלים. בדומה לאתרים אחרים, גם WIN WIN עוסק בתחום מודעות מכירה וקנייה. השקת האתר ביטלה למעשה את המותג ynet CENTER, ששימש עד אז כלוח "ידיעות אחרונות" באינטרנט, באמצעות אתר ynet.

WIN WIN מרכז לוחות בתחומי הרכב, דירות, לימודים, דרושים, יד שנייה, בעלי מקצוע ובעלי חיים, ופועל כמותג אינטרנטי עצמאי תחת הפעילות העסקית של ynet בעריכת יון פדר.

השקת WIN WIN לוותה בקמפיין פרסומי תחת הסיסמה "עכשיו יותר אנשים מוצאים", שעלה לאוויר באמצעות משרד המיתוג והפרסום OPEN והתרכז בעיקר בשילוט חוצות ובפרסום באינטרנט.

ב-WIN WIN וברשת סרבו להגיב על הידיעה.