מוטי מורל ורונן צור במו"מ להכנסת שותף חדש

המשרד התמחה בקמפיינים פוליטיים, אך באחרונה נכנס גם לתחום המסחרי ■ בימים אלה המשרד נותן שירותי יחסי ציבור לאחים עופר, במאבק התקשורתי הסוער בעקבות הסרט "שיטת השקשוקה" של מיקי רוזנטל

השותפים במשרד יחסי הציבור והייעוץ התקשורתי מורל-צור במו"מ להכנסת שותף חדש.

רונן צור הצטרף כשותף למשרדו של מוטי מורל ב-2004, לאחר ששימש, בין היתר, כיועץ התקשורת של בנימין בן-אליעזר. בשנים האחרונות הפך המשרד לאחד הגדולים בישראל, כשהוא מתמחה בניהול משברים ובקמפיינים תקשורתיים למועמדים פוליטיים במערכות בחירות. באחרונה ניהל המשרד את יחסי הציבור של הנשיא לשעבר משה קצב, ובימים אלה המשרד נותן שירותי יחסי ציבור לאחים עופר, במאבק התקשורתי הסוער בעקבות הסרט "שיטת השקשוקה" של מיקי רוזנטל.

מקורב לבעלי המשרד אמר ל"גלובס": "זה היה באוויר כבר הרבה זמן. מוטי מורל לא היה ממש פעיל. הוא לא הגיע לכל הפגישות עם הלקוחות, למשל. המעורבות שלו בחברה מאוד מינורית, ואת עיקר הניהול בשלוש השנים האחרונות לוקח על עצמו צור. מוטי מחפש כנראה משהו פחות מלחיץ ויותר נוח, והוא מחכה למכור את החלק שלו בחברה".

רונן צור מסר בתגובה: "בעקבות כניסתו של המשרד לתחום המסחרי, התקבלו שתי הצעות לכניסה לשותפות, הנבחנות בימים אלה. כמובן שאין לכך כל השפעה על תפקודה השוטף של החברה, או כל השפעה על הלקוחות ועד צוות העובדים".

מוטי מורל סירב להגיב.