סבב מינויי בכירים ב
משרדי הפרסום: במשרד הפרסום
זרמון-גולדמן מינו את עד נוי לסמנכ"ל
הקריאייטיב, ואילו ב
גיתם BBDO מקדמים את סמנכ"ל הקריאייטיב גיא בר לתפקיד המשנה למנכ"ל.
עד נוי יחליף את סמנכ"ל הקריאייטיב בזרמון-גולדמן, עומרי טאוב. טאוב, שהיה קודם הגיעו לזרמון-גולדמן במאי סרטים ופרסומות, החליט לחזור לבימוי. נוי מצטרף לזרמון לאחר ששימש בשנתיים האחרונות כמנהל קריאייטיב בבאומן-בר-ריבנאי, והיה אחרי לפרויקטים כמו קמפיין השקת ה-VOD של HOT, קמפיין "בטיפול 2", השקת "נשנושים" ועוד. נוי, טייס לשעבר בחיל האוויר, החל את דרכו כקופירייטר במקאן-אריקסון, שם עבד 4 שנים והתקדם לתפקיד סופרווייזר.
בגיתם קודם כאמור גיא בר לתפקיד המשנה למנכ"ל. בר הצטרף לגיתם בסוף 2006. קודם לכן הוא שימש כסמנכ"ל קריאייטיב בבאומן-בר-ריבנאי, תפקיד שחלק עם דייויד אדלשטיין. קודם לתפקידו בבאומן שימש כמנהל קריאייטיב ב-JWT (טמיר-כהן) וכקופירייטר בכיר בשלמור-אבנון-עמיחי.
ומינוי נוסף בגיתם: אליקה מרחבי מונתה לסמנכ"ל לקוחות במשרד, והיא מצטרפת להנהלת גיתם. מרחבי, שעובדת כ-3 שנים בגיתם, מנהלת בשנים האחרונות את תקציבי אסם, חוגלה, תנובה ועוד.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.