מנכ"ל מליסרון לשעבר, יוסי פרי, שם קץ לחייו

הסיבה להתאבדות הפתאומית עדיין לא ברורה ■ פרי פרש בתחילת החודש ממליסרון מקבוצת עופר נכסים של יולי עופר, אך המשיך לנהל את הקריון שבבעלות החברה בקריית-ביאליק

יוסי פרי, מנכ"ל מליסרון לשעבר, שם היום (א') קץ לחייו. סיבת ההתאבדות אינה ברורה עדיין - במשטרה אומרים כי אין חשד לפלילים.

פרי פרש בתחילת החודש ממליסרון, מקבוצת עופר נכסים של יולי עופר, אך המשיך לנהל את הקריון שבבעלות החברה בקרית ביאליק.

צוות מד"א שהוזעק הבוקר לאיזור יערות הכרמל נאלץ לקבוע את מותו של פרי במקום, . את הידיעה פירסם לראשונה אתר החדשות בצפון 0404.

הסיבה להתאבדות הפתאומית של פרי עדיין לא ברורה. התאבדותו זיעזעה את קרוביו ומכריו, שרק בשעות האחרונות קיבלו את הבשורה המרה. "זה זעזוע עמוק. קיבלתי את המידע ואני עדיין מסרב להאמין לו. כל החברים פה בהלם טוטאלי", אמר איש עסקים בכיר ומוכר שהיה מקורב לפרי.

מצה"ל - להנהלת "מליסרון"

יוסי פרי שירת במשך 26 שנה במערך הלוגיסטי של צה"ל עד שהגיע לתפקיד סגן ראש אג"א, והשתחרר בדרגת תת-אלוף. לאחר השחרור מצה"ל מונה לתפקיד מנכ"ל חברת "מליסרון" מקבוצת עופר נכסים של האחים עופר, תפקיד אותו מילא במשך 16 שנים. בנוסף שימש פרי כמנכ"ל הקניון בבאר שבע במשך שלוש שנים, ולאחר מכן עבר לצפון שם ניהל בהצלחה רבה את ה"קריון", גם הוא בבעלות חברת "מליסרון".

פרי פרש מתפקיד מנכ"ל "מליסרון" רק לפני שלושה שבועות, לאחר 16 שנה, ונותר על כס מנהל ה"קריון" בקריית ביאליק. מ"מליסרון" נמסר לאחר פרישתו כי "יוסי פרי תרם תרומה מכובדת לפיתוחה של החברה והפיכתה לשחקן המשמעותי ביותר היום בתחום הקניונים. אנו מודים לו ושמחים על כך שימשיך להיות חלק מהחברה ולנהל את הקריון, שהוא גולת הכותרת של הקניונים בארץ".