הפרסומת למגה בול עם אברי גלעד - הזכורה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת למילקי בכיכובם של אקי אבני וסנדי בר היא שוב האהובה ביותר ■ הפרסומת ל-012 סמייל היא הפרסומת המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות ששודרו בשבוע החולף

הפרסומת למגה בול באמצעות מקאן-אריקסון, בכיכובו של אברי גלעד, היא הפרסומת הזכורה ביותר השבוע עם שיעורי זכירה של 6.2%. בפרמטר האהדה מצליחה הפרסומת הרבה פחות: ברשימת הפרסומות האהובות היא סוגרת את הרשימה במקום העשירי עם שיעורי אהדה של 3.8%.

ד"ר רינה דגני, מנכ"ל גיאוקרטוגרפיה, מציינת כי דירוגה של הפרסומת במקום הראשון ברשימת הפרסומות הזכורות נובעת ראשית מההשקעה התקציבית הנרחבת, וכן ממודעות גוברת של הצופה לפרסום מסוג זה בתקופת החגים, עם החיפוש אחר סל הקניות האטרקטיבי והמשתלם ביותר לחג.

הפרסומת למילקי באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי, בכיכובם של אקי אבני וסנדי בר, היא הפרסומת האהובה ביותר עם שיעורי אהדה העומדים על 20.3%. זו הפעם השלישית שהפרסומת של מילקי מדורגת במקום הראשון ברשימת הפרסומות האהובות.

הפרסומת ל-012 סמייל באמצעות גלר-נסיס היא הפרסומת המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם סך השקעה העומד על כ-1.3 מיליון דולר. הפרסומת ממוקמת במקום הרביעי ברשימת הפרסומות הזכורות ובמקום השני ברשימת הפרסומות האהובות.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות אשר שודרו השבוע עמד על 288. כמו כן, בסך התקציבים שהושקעו בקמפיינים הפרסומיים השבוע חלה עלייה קלה ביחס לשבוע שעבר, וכעת הוא עומד על כ-41.4 מיליון דולר.

* מדור הפרסומות הזכורות והאהובות יוצא לחופשה של שבועיים.

44