שיא של צפייה בווידיאו באינטרנט בארה"ב; YouTube בראש

לפי נתוני comScore, כמות חסרת תקדים של 161 מיליון איש צפו ביותר מ-25 מיליארד סרטוני וידיאו באינטרנט במהלך אוגוסט ■ יותר מ-10 מיליארד מסרטוני הווידיאו הללו נצפו באמצעות אתרי גוגל

חברת סקרי השוק comScore דיווחה על שיעור שיא של צפייה בקובצי וידיאו באמצעות האינטרנט בארה"ב במהלך חודש אוגוסט. אתר שיתוף הקבצים YouTube הוא המועדף על הגולשים לביצוע פעילות זו.

לפי הנתונים, כמות חסרת תקדים של 161 מיליון איש צפו ביותר מ-25 מיליארד סרטוני וידיאו במהלך אוגוסט. יותר מ-10 מיליארד מסרטוני הווידיאו הללו נצפו באמצעות אתריה של ענקית האינטרנט גוגל.

מספר הגולשים שצפו בסרטוני הווידיאו באתרי גוגל הוא 121.4 מיליון, כשכל אחד מהם צפה ב-82 סרטונים בממוצע במהלך החודש.

שיעור הצפייה באמצעות אתרים הנמצאים בבעלות מיקרוסופט מדורגים הרחק מאחור, עם 547 מיליון סרטוני וידיאו בהם צפו 55 מיליון גולשים. 539 מיליון סרטוני וידיאו נצפו באמצעות אתרי חברת Viacom ו-488 מיליון סרטוני וידיאו נצפו באמצעות Hulu.

שיעור הצופים בסרטוני וידיאו בקרב כלל גולשי האינטרנט בארה"ב הוא 82%, וזמן הצפייה הממוצע של כל צופה במהלך החודש היה 9.7 שעות.