אתר לוחות חדש המאחד מודעות מאתרים שונים הושק בהשקעה של 3 מיליון שקל

האתר החדש עושה אגריגציה מכל אתרי הלוחות הקיימים בישראל, בהם יד2, הומלס ו-winwin, ומרכז את המודעות במקום אחד - בדומה למודל של אתר חיפוש העבודה אולג'ובס

שוק הלוחות האינטרנטיים ממשיך לגדול; השבוע הושק אתר לוחות חדש בשם "זה וזה", המציע מודעות בתחום הרכב, הנדל"ן ומוצרי יד שנייה, בהשקעה של 3 מיליון שקל.

האתר החדש עושה אגריגציה מכל אתרי הלוחות הקיימים בישראל, בהם יד2, הומלס ו-winwin, ומרכז את המודעות במקום אחד, בדומה למודל של אתר חיפוש העבודה אולג'ובס.

"זה וזה" הוא למעשה שדרוג של האתר "לוחות" שהושק ב-2006, השייך לקבוצת גלובל נטוורקס בבעלות גיא כהן, אשר מפעילה את אתר ההיכרויות בליינד דייט ואקסלאב, אתר חבר'ה והפורום החרדי "בחדרי חרדים".

לדברי האתר, המערכת מסירה מודעות כפולות, מורידה מודעות שלא כוללות פרטי התקשרות או שאינן מכילות מידע בסיסי מינימלי ומוסיפה פרטים הכרחיים שלא קיימים במודעות.

מלבד זאת, האתר מציע פיצ'רים ייחודיים המאפשרים לבצע חיפוש של מספר ערכים בבת-אחת, לשמור חיפושים קודמים ללא הרשמה לאתר ולקבל אינדיקציה מיידית על כמות התוצאות הצפויות כבר במהלך החיפוש עצמו.

לדברי אורית אורן, מנהלת האתר, "התחושה בתחום הלוחות המקוונים בארץ היא שאף אחד מהגופים לא נותן לגולשים ולמפרסמים את הפיתרון הנכון, הנוח והאידיאלי. הגולש עדיין עובר חוויית חיפוש מתסכלת ומתישה כאשר הוא נכנס שוב ושוב לאותם אתרים, מתמודד עם ממשק מיושן ועם כמויות פרסום לא סבירות. האתר החדש יעשה איסוף של כל המודעות, ויספק לגולש אפשרות למצוא הכל בצורה נעימה ונקייה במקום אחד".